druett-gutten kom 030106:) Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Da ser det ut til at det er slutt på dag-ammingen min.... Han her ikke tatt pupp på 12 timer nå. Har nesten ikke ammet på dagen di siste ukene, så det er tydligvis ikke noe savn for ham. Håper på at han vil fortsette å spise pupp om natta, om han vil ha mat. Spørsmålet mitt er: Sakl jeg bare la puppen være, eller skal jeg gjøre noe med sprengen?Sprenger bare litt etter 12 timer, merkelig:)
Expat Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Håper flere måltider om natten da er ok for deg (3x totalt?), blir han syk kommer det flere måltider på dagtid igjen, og det er forbausende lett å øke igjen da. Pump gjerne i middagsluren, da har du til å ha i grøten og slipper mme.
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 13. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2006 Han har kun spist en gang om natten i flere mnder nå, så er litt spent på i natt:) Har sluttet å pumpe meg, for han liker ikke melka mi utafor puppen for å si det slik:) Sakl jeg bare la puppene være, eller er det bedre å pumpe seg ved spreng?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 13. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2006 Jupp, smaker søtt:) Har ikke forandret smak. Han har bare ikke tid til å sopise pupp nå lengre:)
Expat Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 Jeg ville iallefall forsøkt å pumpe midt på dagen slik at det iallefall blir to per døgn. Så får du heller ha et bra lager i dypfrysen. (Ha det gjerne i en boks i fryseren, altså dobbeltpakket, med datoer på) Det er gull verdt nå som vinteren kommer med sykdom... mm er den beste væske når man er syk...
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 13. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2006 Joda, jeg kjønner det. Men han værken drikker eller spiser noe med den i...... Han prøvd MANGE ganger..... Det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre med sprengen min???? Skal jeg la den være eller skal jeg pumpe når det blir for vondt????
Expat Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 Egentlig synes jeg at du fast skal pumpe omtrent 12 timer etter du ammet, slik at det blir rutine (lettere å pumpe da) for dette forandrer seg fort! Og da slipper du å øke så mye. Spreng er ikke bra, da bør du ihvertfall pumpe. Det at han ikke tar det fra flaske nå betyr ikke at han ikke tar det senere.
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 13. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2006 Jaja, men å kjøpe en pumpe bare for at han kanskje skal drikke melka mi fra flaske når han nå er 7mnd, er bare ikke ett alternativ!
Expat Skrevet 13. august 2006 #10 Skrevet 13. august 2006 Du får øve på håndpumping da? Det holder iallefall til sprengen. Den beste løsningen jeg har sett er i en kasserolle (koker bare vann i den så er den steril. Kan tilogmed gjøre begge hvis den er stor nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå