Gå til innhold

Gutten min kaver så fælt ved puppen... :/

Anbefalte innlegg

Når jeg legger gutten min på 6 uker til brystet, suger han bra i ca 10 minutter, før han begynner å kave. Da slipper han, begynner å grine, veiver med armer og bein, nekter å ta puppen igjen, og sånn holder vi på i nærmere en time før han er mett, og roer seg.

Jeg blir veldig frustrert av dette, og blir veldig lei meg... Hva kan jeg gjøre for at dette skal bli bedre?

Fortsetter under...

Raper han godt? Er det noe du har spist han reagere på?

HAr desverre ikke noe fasit til deg. Jeg har samme problem, men han er 7mnd, og til han pakker jeg den bare bort om han tuller.

Håper noen andre har ett bedre svar til deg:)

Går det lenge nok mellom måltidene? Jeg har prøvd å gi pupp endel ganger uten at han var skikkelig sulten, om da kunne det bli litt av en kamp, som han vant da jeg forsto at det ikke var pupp han ville ha:)

Har du prøvd å gi smokk når ahn bare vrir seg unna? Det funket plutselig etter 6mnd her:) Nå har vi ett nytt og bedre liv:)

Du har sikkert tenkt på alt dette før, men tenkte jeg kunne spørre:)

Annonse

Jenta mi på 3 uke gjør akkurat det samme,d e fordi først renn melka fort oxo renn den sakte etter nånn minutt og da slipp ho puppen og skrik, men så tar ho den me en gang eg servere ho den igjen, men så slepp ho den igjen osv.... Det e fordi melka mi kjæm seint, så eg pumpe, d e mi løsning, men ho tar puppen fint, når ho bare vil kose og før ho ska sove på kvelden.... Så mi pia har ikkje nåkka problem angående den "forvirringa" d ska være mellom puppen og smokken på flaska...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...