Gå til innhold

kan jeg bytte til sporsvogna nå?hun er 5 måneder imorgen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det. Så lenge du ikke har ryggen rett opp hele tiden, men lar henne ligge mest rett ut, ser jeg ikke noe grunn for å ikke starte med den.Det er jo bare snakk om sunn fornuft:)

Jeg ville ikke startet så tidlig. Men kommer jo an på hvor sterk hun er i ryggen, og om du kan legge ryggen på sportsdelen helt ned. Kan du det, kan du jo bytte. Vi kan derimot ikke legge ryggen helt ned, og da vil jeg heller vente litt. Å sitte i sportdelen med støtte en stund er greit, men ikke hele tiden (lang tur f.eks..)

Hvis du har full liggestilling i vognen din er jo ikke det noe problem!

Vi har 2 vogner, den ene ligger hun i sportdelen, den andre i bag (som hun har bena utenfor på, på tide å kvitte seg med den ja) og det er ikke noe problem! man setter jo ikke ungen opp i sittestilling heller.

Mi er snart 5 mnd!

Annonse

klart du kan det - de fleste sportsvogner kan da legge ned ryggen - enten flatt eller bittelitt skrått - det er ikke farlig - barn med luftveisproblemer ligger jo litt skrått og det går da bra. Trenger ikke å ta ryggen opp før de blir litt mer intersseret og kan sitte selv ( selføgelig kan de sitte små stunder om gangen før det - bare ikke flere timer daglig) er vogna trang er vel det et tegn på at en bør bytte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...