Gå til innhold

Kjøpt vogn i dag :)

Madde 81-fikk jente 16.jan :)

Anbefalte innlegg

Har vært og kjøpt vogn i dag! :) Det ble en brukt Emmaljunga Edge Duo Kombi, farge sort. Vogna er kjempefin, og det er kun bagen som har vært brukt i noen få mnd. Veldig fornøyd med kjøpet :)

Bet. 5000 inkl stelleveske, vogna er 2005-mod. Nå har jeg testet ut alle funksjonene, og prøvd meg frem med det meste. Artig ja :):)

Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe ny vogn, men når jeg så den vogna som ser ny ut, og vi sparer 3000 så var ikke valget så vanskelig:)

Gleder meg sååå til det lille nurket kommer.... Selv om det er en stund til da...hehe. 18+3 i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5911624-kj%C3%B8pt-vogn-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heidu! Gratulerer med vogn :) Bare lurer på en ting: er det hard eller myk stelleveske? Lurer fælt på dette jeg... har kun erfaring med hard fra før (har en 2-åring) men lurer litt på om jeg kanskje skal sy meg ei myk ei å ha i tillegg....

Takk for det :) Det er med myk stelleveske som hører til vogna jeg kjøpte. Har ikke så mye erfaring med disse stelleveskene jeg, i og med at det er min første :) Men den virker da grei nok! Følger med en forholdsvis smal, tynn stellematte også. Vet ikke hvor bra akkurat den er da, men var jo litt stilig at stelleveska matcha vogna da :P

Ses kanskje på treff i kveld da, mulig jeg tar meg en tur.

Det underlaget er egentlig unødvendig - vi hadde alltid med et håndkle og det fungerte ypperlig. Etter ei lita stund (dvs noen mnd, når knøttet blir litt større) venner en seg til å ha ungen på fanget når en skifter også. Men stelleveska i seg selv er uunnværlig :)

Annonse

Hvordan da tør? vi kjøpte vogn da jeg var i uke 15, fordi vi flytter et sted der det ikke akkurat kryr av barneutstyrsbutikker, og fordi vi kom over et tilbud på akkurat den vogna vi ville ha, splitter ny, til 4000 istedet for 6000. Da fant vi ut det var like greit å kjøpe. Den taper seg jo ikke der den står akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...