Gå til innhold

Jeg har kjøpt vogn!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Har vært og kjøpt vogn i dag! :) Det ble en brukt Emmaljunga Edge Duo Kombi, farge sort. Vogna er kjempefin, og det er kun bagen som har vært brukt i noen få mnd. Veldig fornøyd med kjøpet :)

Bet. 5000 inkl stelleveske, vogna er 2005-mod. Nå har jeg testet ut alle funksjonene, og prøvd meg frem med det meste. Artig ja :):)

Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe ny vogn, men når jeg så den vogna som ser ny ut, og vi sparer 3000 så var ikke valget så vanskelig:)

Gleder meg sååå til det lille nurket kommer.... Selv om det er en stund til da...hehe. 18+3 i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5911318-jeg-har-kj%C3%B8pt-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, du var tidlig ute =)

Men har ikke peiling på emmaljunga sine vogner, men er ikke 5000kr dyrt for en brukt vogn uansett? Ikke for å være nebbete, men hørtes litt dyrt ut..

Har bestemt meg for teutonia sin igjen, har to fra førstemann, så er så fornøyd at jeg fortsetter med det.

(hvis noen lurer på hvorfor vi skal ha ny så er den ene ekstravogn hos besteforeldre og den andre er sportsvognen til gutten på 2.5år) Og jeg vil gjerne fortsette å ha duo vogn når de er så små =)

De er ganske dyre ja.... 8000 for en 2007-modell inkl. stelleveske ja. Sinnsykt dyrt! Derfor satser vi heller på å spare 3000 på en vogn som ser helt ny ut.

Jeg synes faktisk ikke det var så dyrt med 5000 for den vogna. Den er så god som ny, og sittedelen er ikke brukt i det hele tatt. Så jeg er kjempefornøyd med kjøpet :)

Tidlig ute ja, jeg vet... :) Men kjempeartig!

Annonse

Den er kjempefin, og har bare hørt positive ting om vogna. Stor og god til vinteren :)

Ang. høyden: vi slo den sammen med bagen på, og fikk den greit inn i bilen vår. Vi har en ganske smal stasjonsvogn (Audi 80), så den tok hele høyden, men gikk akkurat inn.

Hvis du tenker å kjøpe brukt, så kan du stikke innom en butikk og prøve først. Det gjorde vi :)

Vi har endt opp med samme vognen med sport understelle (vendbart håndtak).

Synes de er de fineste og mest robuste .....

Vi kjøpte ganske tidlig fordi vi visste at de ville stige i pris.. så vi kjøpte for ca 7000 kr. Regner med å få solgt den igjen til rundt 5000 kr hvis vi behandler den pent!

Tror du har gjort et godt kjøp, jeg!

Gleder meg til trilleturer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...