Gå til innhold

hjelp til å holde meg våken...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei :-)

jeg er også veldig trøtt, men drøyer med og legge meg enda.

i det siste har jeg og vert veldig trøtt og sliten. og jeg har mensensmerter i magen. skal ha tr i slutten av uka, men håper ikke ho dukker opp ;-) jeg har også vert litt mere følsom en jeg pleier. men det kan jo hende det er fordi tr er på vei...

Hei og hå.. Er bare inne i min 1pp.. og det er ikke mer enn en uke siden jeg var ferdig med TR. så jeg tviler på at jeg er gravid.. Men samboern har meget villige svømmere... (han fikk testet det for en stund siden..) Men det er lite trolig at jeg er gravdid tror jeg.. Så vi får vente og se..

får håpe du ikke trenger og vere her inne så lenge da. jeg er på min 3 pp. håper virkelig det har klaffa denne gangen. blir så utolmoding. det beste er vel egentlig og ikke stresse med det og ikke tenke så mye på det,men det er veldig vanskelig å la vere

Ja, jeg prøver og ikke tenke for mye og bli påvirket av alle som temper, tar hostesaft osv... Har heller ikke "plikt"sex fordi det er den og den dagen i måneden. Jeg skjønner at de som har prøvd lenge gjør det, men jeg har ikke prøvd mer enn i 1 1\2 uke, så jeg har mine tvil om at jeg orker og styre med det der enda. Får vente til ddet har gått noen måneder. Jeg regner ikke md at jeg kommer til å teste før i september en gang, når jeg er ferdig med kurs i Oslo..

Håper det klaffer for oss begge.. Hvor i Norge befinner du deg da?

Annonse

kristiansand.

du da?

jeg har tatt noen eggløsning tester fo og finne ut av tid jeg pleier og ha det. men ikke noe annet. og har ikke pliktsex. det føler jeg ødlegger mye av kosen med og prøve og bli gravid.

sambo sladra selfølgelig til mamma i går om at vi prøfte. hun ble jo helt i hundre.hehe. men jeg syntes det var velig unødvendig av han. ikke nødvendig og fortelle det til alle før det har klaffa. da blir det bare mye mas om jeg er blitt gravid osv...

Jeg bor i i bygd i oppland ;)

Jeg tror ikke jeg gidder og ta det en gang jeg... Hehe.. Er litt slapp i strikken akkurat nå.. Tar det som det kommer liksom, prøver så godt jeg kan og bevare roen over ting.. Det er sant... Pliktsex ødelegger forhold også...

Hehe.. Ja, det var jo ikke akkurat nødvendig og si det da.. Mamma vet det også, men det er av andre grunner.. Mamma ble gravid 2-3 mnder etter hu hadde slutta med pilla, så jeg håper det er arvelig.

Hehe.. Akkurat.. Det er godt jeg får skrevet litt... Og lest litt forkjellig.. Sitter i sofan og nesten sover.. Skjønner fanken meg ingenting av hva som skjer her.. men det sikkert etterdønninger etter ei helvetes natt med mye skader og turer på legevakta med småjenter som var drita fulle...

Annonse

Tja, kommer akkurat ann på hvor gammel du var da.. Yngste jenta i natt var vel 13 1\2 tror jeg.. DET er for tidlig og vær rett og slett så full at du ikke reagerer når noen klapper til deg skikkelig i ansiktet.. Da har du fått i deg MER enn nok altså.. Ungene mine skal nok holdes oppsikt med veit jeg. Spes i den alderen der..

hehe. da var du vel ikke så veldig god i formen dagen var på tenker jeg.

jeg har ei lillesøster som er 16 1/2 nå. og har akkurat begynt og drikke. .og begynt og bli veldig guttegal også. og hun er ganske pen. så jeg er veldig engstelig for hun. hun har også begynt og gå sammen med en del på 18 19 år også. men i den alderen så vil di ikke høre og ta i mot råd.

Hehe.. Joda, formen var på topp den... Eller ikke....

Haff.. jeg er glad jeg ikke har en lillesøster.. Har bare to yngre brødre, men det holder visst det.. De maser jo så jævlig om å bli onkel at jeg vet snart ikke hvor jeg sskal gjøre av de.. Satse på og sette strips på armene deres og tape igjen munnen dems med sølvtape... :D

Nei, jeg får henge opp litt klesvask jeg.. Så er jeg tilbake.. Før jeg sovner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...