Gå til innhold

gir dere barna ferdigmat/halvfabrikata?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her spiser hun det samme som oss for det meste. Og her går det i hjemmelaget og halv fabrikat og helfabrikat noen ganger.

Det hender om vi er ute å reiser så putter jeg oppi ett nestle barnemat glass i fall i fall hun blir sulten og vi ikke kommer til noe mat med en gang.

Hun er foresten 16 mnd.

Annonse

prøver å unngå det pga smakstillsetningsstoffet glutamat, (tror det var det navnet var) Er ikke bra å få for mye av det og toro har det i 99% av sine produkter. knorr har også mye av det. Men må innrømme at det hender det blir litt innimellom. feks lasange el kjøttkakesaus. Må lære meg å lage noen ordenlige sauser selv:) går mye i fisk og kylling/kalkun hos hos og begge barnene er heldigvis glad i grønnsaker:)

huff .. snuppa får bare nestle glass. hun er hos dagmamma og da er det greit å sende med henne det..vi kommer hjem fra jobb halv fem og da synes jeg det er litt seint å begynne på middag.. bruker kvali-tid på henne til leggetid og så går jeg i gang på middagen når hun er i seng..

Et lite tips om du har lyst til å lage mer - lag egne glass til henne til morgenen etter når du lager middag etter at hun har lagt seg! Baser oppskrift på det som du lager, men ikke salt osv. Tar ikke lang tid å lage egen mat - mest en vane!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...