Gå til innhold

Jippi han har fridd...

Anbefalte innlegg

...så nå har jeg andre ting å tenke på en babylaging :-)

Skal ikke gifte oss før 2009, høres litt lenge ut, men jeg tror tiden vil gå raskt, så har vi noe å glede seg til :-)

Kanskje jeg blir så opptatt av bryllupsforberedelser, at spiren plutselig sitter der :-)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5911201-jippi-han-har-fridd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk:-)

Vi skal ikke gifte oss for fordi vi har så mye på tapetet med å skape en bedrift her hjemme. Den skal startes i 2008, og 2007 blir for tidlig, og da må det bli 2009. Høres veldig lenge ut, men da har vi vært sammen i 5,5 år og det passer egentlig veldig godt.

Vi har vært forlovet i 2 år nå så planen har hele tiden vært å gifte oss, men nå "fridde" han på skikkelig, var ikke noe spesielt frieri, men kom og vekket meg i dag og spurte om jeg ville gifte meg med han. Jeg kan velge dato, mens han har valgt år ( men året er jeg enig i, så lenge vi er i den situasjonen vi er i)....så nå sliter jeg med å velge dato, men det haster jo ikke.

Får jo tid til å få en liten baby også innen bryllupet, håper bare ikke at jeg blir høygravid til bryllupet, men vi ønsker oss så sterkt et barn, at da blir nok bryllupet utsatt.

Takk:-)

Kjekt at det er andre som også satte bryllupet litt frem i tid, var inne på noen bryllupssider på nettet i dag, er jo en del å ordne, så da er det godt med god tid. Sniktittet på bryllupskjoler, følte nesten jeg gjorde en forbrytelse siden det er så lenge til, vil ikke henge meg opp i en kjole siden det er lenge til og da kommer dte jo mye nytt..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...