M m/baby i magen Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 ...så nå har jeg andre ting å tenke på en babylaging :-) Skal ikke gifte oss før 2009, høres litt lenge ut, men jeg tror tiden vil gå raskt, så har vi noe å glede seg til :-) Kanskje jeg blir så opptatt av bryllupsforberedelser, at spiren plutselig sitter der :-) Klem
Kick80 Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Oi! Gratulerer da!! Hvorfor skal dere gifte dere i 2009? Du skal ikke se bort ifra at bryllupsforberedelser kan påvirke babylaging i positiv retning! )
mamman til gogutten Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 Gratulerer!!:-) Kos å være gift!! Du har jo lang tid å forberede deg da. Noen spesiell grunn til at dere ikke tar det før? Må jo få høre hvordan han fridde! Nyskjerrig her...
M m/baby i magen Skrevet 13. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2006 Takk:-) Vi skal ikke gifte oss for fordi vi har så mye på tapetet med å skape en bedrift her hjemme. Den skal startes i 2008, og 2007 blir for tidlig, og da må det bli 2009. Høres veldig lenge ut, men da har vi vært sammen i 5,5 år og det passer egentlig veldig godt. Vi har vært forlovet i 2 år nå så planen har hele tiden vært å gifte oss, men nå "fridde" han på skikkelig, var ikke noe spesielt frieri, men kom og vekket meg i dag og spurte om jeg ville gifte meg med han. Jeg kan velge dato, mens han har valgt år ( men året er jeg enig i, så lenge vi er i den situasjonen vi er i)....så nå sliter jeg med å velge dato, men det haster jo ikke. Får jo tid til å få en liten baby også innen bryllupet, håper bare ikke at jeg blir høygravid til bryllupet, men vi ønsker oss så sterkt et barn, at da blir nok bryllupet utsatt.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 Gratulerer masse!!! Vi satt datoen vår 2.5 år frem i tid. Jeg syntes det var deilig å ha god tid jeg :-) Kos deg masse med forlovelsen og bryllupsplanene da :-)
M m/baby i magen Skrevet 14. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2006 Takk:-) Kjekt at det er andre som også satte bryllupet litt frem i tid, var inne på noen bryllupssider på nettet i dag, er jo en del å ordne, så da er det godt med god tid. Sniktittet på bryllupskjoler, følte nesten jeg gjorde en forbrytelse siden det er så lenge til, vil ikke henge meg opp i en kjole siden det er lenge til og da kommer dte jo mye nytt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå