Gå til innhold

Hei da melder jeg meg inn her hos dere jeg=)

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 20 og har ei datter på 1år og 3mnd og 13 dager. Jeg veier nesten 100 kg og er 167 høy. Jeg har nå prøvd alt med og gå ned i vekt har prøvd mange pulver kurer og har bare kastaopp og gått opp 13 kg mer etter jeg slutta på de. Jeg spiser bare knekke brød dvs 2 stykker vær 3 time og en middag som sambo spiser. Jeg ar skaffa meg pilates men jeg klarer ikke de øvelsene enda siden jeg er så stor.

Er det noen her som kan hjelpe med meg få gått ned i vekt har en drøm om og gå ned første om gang 15 kg og hvis jeg klarer det så vilo jeg ned 15 til.

Så er det noen av dere her inne som kan hjelpe meg litt, det hadde jeg satt kjempe stor pris på=)

klemmer

Fortsetter under...

......og da sier vi velkommen til nok en bruker av 90kg+ som ikke har lest overskrifta om at dette foraet ikke er noen vanlig slankedebatt.

......hvorfor prøver du ikke foraet kostholdsdebatten?

.....blir så lei av alt slankepratet her og alt jallasnakket om piller her og piller der.

Finnes det INGEN på dette foraet som ikke har slanking og piller på HJEREN????

Annonse

Anonym, nå er det nok altså! er du så forbanna misfornøyd med at folk kommer hit og får råd til å gå ned til en trivselsvekt, da kan du finne deg et annet forum selv..!

------------

......feil ;)

Så lenge det ikke er et slankefora er dere slankere som er på feil fora, og burde finne dere noen andre plasser å diskutere slanking på!

Hvorfor er ikke dere enten på Kostholdsdebatten eller på mammas kropp?

Dere hører jo mere hjemme der!

....og så sykelig opptatt noen er av slanking og piller så passer vel enkelte inn på sykdomsdebatten også?

det sistnevnte var vel litt drøyt å skrive vel?

For det første, jeg har lagt om kostholdet for å kunne gå ned i vekt og bli der.. jeg bruker IKKE all slags piller og annen faenskap for å komme meg dit.

og jeg må si.. hvorfor skriver du ikke heller en mail til moderator ang dette, istedet for å peile side opp og ned for å lage uhygge og kvalme blant oss..?

For meg høyrest det ut som du et for lite, viss du berre et to knekkebrød kvar 3. time. Har du sjekka kor mnge kalorien du bør ha kvar dag? Dersom du et for lite går kroppen på "sparebluss" heile tida, og forbrenninga går veeeldig mykje ned. Det resulterer i at du legg på deg mykje når du begynner å ete normalt igjen.

Eg sverger til Grete Roede eg, der lærer ein om kosthold, og får hjelp til å finne ut kva og kor mykje ein bør ete.

Gløymde forresten å ønske deg velkommen hit. Så det får eg gjere, sjølv om det er med omtrent like mykje stolthet som om eg hadde ønska nokon velkommen inn i huset mitt når det såg ut som eit bombenedslag...

Her er for tida ein del sure anonyme og tidvis *veldig* hissige diskusjonar, men det er og ein del hyggelige og støttande jenter. Så du får berre prøve å oversjå dei som lagar kvalm, håpar du kan trivast her likevel :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...