Gå til innhold

første gang

gullet-07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er fra sandnes og venter min første i mars. Har ikke så mange nære venner med barn, og har veldig lyst å bli kjent med andre som vi kan finne på ting sammen med. Med eller uten mann og barn:)

Føler meg litt alene med mine tanker og undringer rundt det å bli mamma, og det hadde vært kjekt å hatt noen å dele det med.

Litt kontaktannonse det her....men jaja, noen sjangser må en ta:)

amona

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er også fra Sandnes. Venter vår første 26 mars. Hvor gammel er du?

Skrevet

Hei. Kroppen min ble nettopp 30, men hodet er max25:)))

• 3 uker senere...
Skrevet

hei hei eg e åg fra sandnes! e 20 å ska ha mg ei prinsessa 26.09

Skrevet

Hei jenter!

Eg bor litt utenfor sandnes, e 24 år og vente smått 27 april neste år. Ingen mage ennå, men vente i spenning! :)

Skrevet

Heisann

Jeg er fra Sandnes, 30 år og venter vår første prinsesse/prins 11.mai neste år. Er jo tidlig i svangerskapet ennå, men krysser alt jeg har for at det skal gå bra:-)

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Stavanger, men skal flytte til Bryne etter nyttår. Venter vår første ca 17.april. :o)

Skrevet

hei

Gratulerer. Er selv 15 uker på vei, men er usikker på datoen, kan være lenger også. Ultralyd på torsdag for å få endelig termin. Det gleder jeg meg til.

Kor i sandnes bor du? Eg bor på Ganddal

Skrevet

Hei amona!

Jeg bor i Sandnes og venter også mitt første i mars. Er 37 i kroppen......og kanskje 30 i hodet!! ;-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Heisann.

Jeg er og fra Sandnes, bor på Sandved.

Har samboer og vi kprøver og bli gravid..

hvor gammle er dere??

meg snart 26

han 27..

• 1 måned senere...
Skrevet

hei. HAr visst glemt å svare på det her.

eg e 30 år og samboer e 33. dette e vår fysste. Hadde vært kjekt å troffe andre så bor i nærheten som e i samme situasjon som oss.

Nå begynne magen virkeligt å komma, å me har faktisk allerede kjøpt vogn, så nå e det litt mer virkeligt for oss:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...