Dolly Duck Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 ... Ser det er mer aktivitet her inne enn på "over 35 og prøver" så jeg spør her inne og jeg... Lurer på hvordan man temper jeg. Har fått med meg at man skal gjør dette ca til samme tidspunkt hver dag, men HVA ser man etter egentlig? Skal tempe gå opp eller ned? Hvor nøye er dette i forhold til hvor mye tempen svinger fra dag til dag? Takknemlig om noen gidder svare en uvitende knoll :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Uten at jeg vet så mye om dette mener jeg bestemt at tempen stiger en hel eller halv grad ved eggløsning. Men har du hørt på 'bli gravid'? De vet nok med sikkerhet=) Lykke til med prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Tempen går opp med 0,20 eller en halv grad dagen ETTER eggløsningen. Du kan lese mere på www.pernille.info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå