Emma*den lykkelige venter Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Skal ha min 5 innsetting i høst og lurer på om dere har noen erfaringer eller gode forslag om evt medisiner jeg kan spørre om å få i forbindelse med forsøket? Har liksom ikke helt troen på bare progesterontilskudd lenger....
ronja irene Skrevet 14. august 2006 #2 Skrevet 14. august 2006 på mitt siste forsøk (da det klaffet) gik jeg på crinione (skulle egentlig ha hatt progrestan til fryseforsøk, men apoteket var tomt). syntes dette var litt lite progresteron, så jeg bestilte meg en krem som heter progesta care som jeg smurte meg med 2 ganger daglig. vet ikke om det var dette som gjodre utslaget, men ble ihvertfall gravid! er 28 uker på vei nå. lykke til!!!
cowgirl_in_katmandu Skrevet 14. august 2006 #3 Skrevet 14. august 2006 progesta care? er det noe på resept?kan man bruke det i forbindelse med "vanlig" prøving også,eller er det bare i forbindelse med prøverør? hva med kunstig inseminasjon for eksempel?? nå ble jeg veldig nysgjerrig kjente jeg*hihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå