♥Spirevipp♥ Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Heisann! Ja jeg er over tiden men tør ikke håpe...har faktisk ikke vært her så mye i det siste bare for å tenke på helt andre ting! Pleier stort sett å ha en 29 dagers syklus....har hatt en normal syklus etter sa den 12. juni, så jeg skjønner ikke at jeg skal gå flere dager over denne gangen også! Tør ikke teste, det er for skummelt...og jeg har lovet meg selv at jeg skal ikke teste før jeg er gått 2 uker over ikm dagen! Har ikke så mange symptomer, så jeg jubler ikke enda! Nå er typen på seiltur også, han kommer nok ikke hjem før til neste helg! Han vet ingentingen enda....er så spennende siden jeg også fikk positiv el-test denne gangen (den 27.06) kryss fingrene for meg..tror jeg trenger det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5910791-jan78en-liten-en/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Hei:) Skjønner godt det med frykten for å teste. Gikk selv 6 dager over ikm før jeg tok testen i går, og selv da var jeg på nippet til å la det være. Hadde det ikke vært for at jeg hadde lovet et par stykker her på tro og ære å teste, hadde jeg ikke gjort det. Heldigvis tok jeg mot til meg og fikk en positiv test:) Jeg har ikke mange symptomene jeg heller. Har alltid hatt flust med dem hver mnd, men denne gangen var det liksom ingenting. Hadde jo vært småkvalm en stund, men bortsett fra det var det bare disse mensliknende greiene. Derfor hadde jeg ingen tro på en positiv test. Var noen som sa til meg at ofte er det den mnd med få/ingen symptomer at mange tester positivt, så kan jo håpe det er sånn for deg også. Har fulgt deg her inne den siste tiden, og jeg håper på det sterkeste at du er gravid nå! Skal krysse fingrene for deg helt til du tør teste:) Mannen min viste heller ikke at jeg var på overtid, så han fikk seg et sjokk da jeg ringte han og sa at jeg var gravid:) (Han er på reise med jobben og kommer til uka). Ønsker deg masse lykke til og håper du kommer etter snart. Tøft å miste, det vet jeg alt om, men den sitter til slutt.... Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5910791-jan78en-liten-en/#findComment-5910866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå