PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Silje. Fine navn. Tenkte på Silje Emilie,men ingen i slekta klarer å uttale Emilie ordentlig. De sier Emmilje,og det er ikke videre lekkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Silje Marie Silje Andrea Silje Christine Silje Olivia Silje Eline Silje Nathalie Silje Amalie Silje Sofie Silje Therese Silje Aurora Silje Martine Silje Maline Silje Johanne SIlje Josefine Silje Victoria Silje Kamilla Silje Kathrine Silje Pernille Silje Filippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Silje er i alle fall et fint navn... Dog litt vanlig, men likevell fint;-) Silje Isabell Silje Evelina Silje Alvine Silje Othilie Silje Christine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 13. august 2006 Vil kalle opp ungen min etter bestevenninna mi gjennom mange år fordi hu alltid har hjulpet meg masse. Og hu får ikke blitt fadder,skal ikke døpe barnet,så skal vel bare velge ut verger eller noe sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 13. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 13. august 2006 Silje Aurora var kjempefint. Silje Victoria og Silje Eline også takk så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. august 2006 #6 Del Skrevet 13. august 2006 Silje Pernille synes jeg var et utrolig søtt forslag. Ellers: Silje Ulrikke Silje Rebekka Silje Mathilde Silje Emmeline/Emeline Silje Eveline Silje Aurora Silje Alvilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå