HufseTufsa:) Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 hei hei er du førstegangs fødene`? jeg har termin samme dag som deg, men har på følelsen at du blir ferdig før meg, så tror vi må ha en liten konkuranse hehe
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Jepp, er førstegangs :-) Er med på en konkuranse ja :-) Vet ikke, men føler på meg at det er ikke lenge til. Men det er jo bare en følelse da :-) Hvordan er formen din?
HufseTufsa:) Skrevet 13. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2006 formen er fin, foruten litt puste problemer, og ett bekken som ikke samarbeider... må ringe fysio i morgen og be om litt hjelp. ellers føler jeg meg ikke gravid for uten om hva vekta sier og alt urolighetene i magen min.. hehe hva er det som tilsier at du kal føde snart? jeg vilm også :=)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Vet ikke, bare en følelse :-) Kanskje bare at jeg vil så mye :-) Men har hatt SIKKELIG nedpress i noen uker nå :-/ Ikke noe særlig! I dag er jeg litt sliten, og har en merkelig stikking i ryggen av alle plasser :-) Men ellers så er formen på topp her også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå