Gå til innhold

hvor mye er det vanlig at en på 4 mnd sover på dagen..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gutten min er veldig urolig på natten, så vet ikke om mitt svar helt teller, siden han da har mer å "ta igjen" på dagen. Men han sover en god kvil (1 time ca) på formiddagen, ca halvannen time etter at han våkner i 5.30-6.30-tiden. Så en ny kvil i 11-tiden, en i 14-tiden (en av disse på 1-2 timer, og en på en halvtime), og så som regel ca 20 minutter i 16-tiden. Legger seg kl 18.

Han blir tydelig trett, gnir seg i øynene og gjesper. Og blir grinete. Vi bysser litt, legger han så i vognen og triller litt, eller tar han i dobbeltsenga og bysser han i søvn der.

Mini er nå 5 mnd, men har samme søvnmønster som da han var 4 mnd. Våkner ca. 07. Har 3-4 lurer i løpet av dagen. Den lengste på formiddagen 1,5-2,5 timer, neste 45 min, så 1-2 timer og til slutt ca 30 min. Legger seg klokka 18.30 og er da stuptrett, selv om siste luren sluttet 17-18 tiden.

jeg har prøvd å legge han både ute og inne.. er ingenting som hjelper..når han først sovner så sover han i 5-10 miin..max kvarter uavhengig om jeg triller han i vogna eller han ligger i senga inne.

ser jo han er trøtt og sliten men han vil ikke sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...