Gå til innhold

når begynte dere med mamma klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..er i uke 7, veldig oppblåst i magen og føler jeg har vokst ut av buksene mine allerede...men litt tidlig å gå til innkjøp av mamma klær ennå vel? har jo ikke fortalt noen at jeg er gravid ennå..noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

I mitt forrige svangerskap begynte jeg med mammabukse i uke 13 eller 14 tror jeg.

Før den tid brukte jeg de vanlige buksene mine, men hadde den/de øverste knappene oppe;) Ellers gikk det i treningsbukser med strikk oppi....de var en slager;)

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh,begynte md mammaklær når de andre klærne ikke passet lengre...Hehe..Kjøp deg en bukse med strikk i livet da vel...Tror ikke du trenger ennorrme snekkerbukser enda;)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid i uke 13 har bare gått med tjukke joggebukser å ikke følt meg vel, var å kjøpte mamma bukser i helgen me strikk i livet :P så behagelig og gå i, lurte på om d va for tilig men så lenge det er bedre å gå i og du føler deg vel kan du vel gå i akkuratt det som passer deg. du kan jo ikke se at det er mamma bukser når du har genser på deg :) eller t-skjorte:) gå å prøv å finn noe du føler deg vel i:)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det ingen fasit på når en skal eller ikke skal begynne med mammaklær. Jeg er så enig med hun som sa at en skal begynne med det når de andre klærne ikke er gode lengre! Det fins jo så mye fint som ser ut som vanlige klær, men som er MYE mer behagelige å gå med. Men huff! Hold deg lnagt unna snekkerbukser!! De er verken gode, pene eller praktiske i lengden!

Jeg har "forelsket" meg helt i olabukser fra 2wear og fra mama-licious, jeg. Kjempegode og tøffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har vært plaget med luft i maven og forstoppelse fra starten og kjøpte meg en deilig mammabokse i uke 5. Det vises jo ikke dersom du har en t-shirt som er litt lang og det er betydelig mere kledsomt med en fin mammabokse, enn å gå med joggebokser.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr 1 passet klærne mine jeg var 21+3. de passet på fredag men var for små på søndagen he he Var på reise og viste ikke hva jeg skulle ha på meg på hjemreisen. men jeg tror nok jeg må legge bort klærne mine litt raskere denne gang. Føler meg allerede veldig oppblåst men vekten har gått ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 7+5 og føler at de trangeste jeansene mine er blitt litt i minste laget... men har heldigvis noen som ikke er fult så tilsittende så de kan jeg nok bruke noen uker og kanskje mnd til:) Men blir ikke så variert garderobe som før da, så folk kan jo begynne å lure;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en blå olabukse fra mama-licious til 200 kroner!!! -Og en svart en til 500 kr. De er kjempetøffe og gode, begge to!! -Har kjøpt dem i en mammatøybutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips for å kunne bruke buksene sine lengre, er å ha strikk på øverste knappen:) og genser utenpå slik at det ikke synes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt, det, men du verden så mye bedre det er med ei ordentlig mammabukse! Det må en jo ha etterhvert uansett! Det finnes jo flere modeller som går under magen og som ser helt vanlige ut, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år er det jo veldig moderene med baggy bukser... Jeg kjøpte meg en i går.. tok et par størrelser større en jeg vanligvis ville valgt, så kan jeg bruke den noen mnd ( forhåpentligvis) Det gjør jo ikke noe at den er litt for stor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg begynte forholdsvis tidlig synes jeg selv - uke 12 ca kanskje (husker dårlig). Det var ikke det at jeg hadde mage som syntes på noen måte, men jeg klarte ikke alt som strammet på magen - fikk vondt. Altså mest behagelig med linninger som gikk godt under magen eller mammabukse med sånn tøysak til oppunder arma :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...