Gå til innhold

Rart,har ingen symptomer!


En liiiten til.

Anbefalte innlegg

Syns dette er merkelig,ikke kvalm,ikke vondt i puppene,selvfølgelig ingen mens og skal være 9+1 idag.Føles som om det ikke er noe her inne jo...Litt nervøs jeg nå,forrige svangerskap kastet jeg opp i nesten 3 måneder,men det var med tvillinger da.Flere med 0 symptomer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

I mitt forrige svangerskap var jeg helt uten symptomer....foruten tissingen om natten da. Alt var normalt da iallefall.

I dette svangerskapet har jeg vært litt kvalm men ikke mye. Ingen av svangerskapene har jeg hatt vondt i brystene....

 

Så selv om du ikke har symtomer så kan alt være i skjønneste orden. Du får nyte det så godt du kan:)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde få eller ingen symptomer forrige gang, mens jeg nå henger over toalettskålen og spyr hver dag...

Så det er nok forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller nesten ingen symptomer. Puppene er bitte litt ømme dersom jeg klemmer hardt på dem. Jeg går inn i min 9.ende uke i morgen, og kvalmen har jeg vært 3 dager kanskje. Kun kommet som noen bølger et par ganger til dagen.

 

Men som de over sier så trenger ingenting å være galt selv om vi ikke har så mange symptomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen var jeg veldig svimmel og litt kvalm..Men denne helgen ble alt borte:(..

 

Sist skjedde akkurat det samme,og begynte og blø en uke etterpå...SA!

 

Er livredd jeg nå..Har heldigvis legetime imorgen,så håper han sender meg på sjekk....

 

Har en skikkelig dårlig magefølelse:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen symptomer, men så er jeg bare 4+6 også da. Men sånn var mitt forrige svangerskap også. Da var det en befrielse når magen begynte å vokse. Skal vel egentlig bare være glad for å være frisk og rask,men skal innrømme at jeg av og til savner litt kroppslige bevis på at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du kan slappe av.. Som du ser er du ikke den eneste her uten særlige symptomer.. Jeg var uggen i uke 7, men det gav seg.. Nå har jeg bare litt ømme pupper. That's it.. Jeg var dårligere med nr1 så jeg ble liksom litt engstelig nå,, men babywatcheren fant hjertelyden til knøttet i dag, (10+6) så alt er jo i orden.. Så da bare kooooooser jeg meg med den flotte formen jeg!! :0) :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var noe svimmel ei stund.....

ellers er jeg trett til tider...

er ca.6-7uker på vei.... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...