Gå til innhold

Barnas hus i Kongsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som går på barnas hus i Kongsberg.. Hvor gamle er barna deres? Lurer på å ta meg en tur.. Min sønn er 3,5 mnd. Andre?

Skrevet

Hei, har faktisk ikke vært der, men har lyst til å gå dit en dag, for de eldste barna har beg i bhg, og da er det stille her med mini som er 2,5 mnd... Koselig å bli kjent med mammaer som har barn rundt samme alder som minste min....

Kjenner ikke så mange som har så små barn...

Skrevet

Koselig å kunne gå sammen med noen.. Veldig fint å treffe andre med barn på samme alder!

Skrevet

Hva er barnas hus? Jeg er hjemme med en gutt på seks mnd. kunne vært hyggelig å ha noe å finne på.

Skrevet

Det er et sted der man kan gå med barna for å treffe andre barn og voksne.. Leke og skravle.. Har aldri vært der, men det høres veldig bra ut!!

Skrevet

jeg har vært der noen ganger, synes liksom ungene fikk mest ut av det fra de var ca 1 år..

men det er jo koselig å snakke med andre voksne for oss mammaer også, så det er bare å ta en tur.

har sett mange der med babyer jeg =)

Skrevet

Hei hei, tror Barnas Hus har, eller snart skal, flytte fra Fredheim til Verdens Ende. Blir kjempefint for barna å være der, særlig ute : ) Har tenkt å ta med min minstegutt (snart ett år) noen dager i uken i løpet av høsten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...