Sussa85 - snart 2? Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Er så lei meg irritert og skuffa....forbanna dritttester...tok en test til nå...NOK EN GANG NEGATIV..nå får tanta komme ellers klikker d for meg..KOMMER ALDRI til å finne eggeløsningen neste mnd om syklusene skal bli 40-50 dager lange...Min sambo orker ikke ha sex annahver dag..tror jeg går på veggen her nå....
Andrebolleiovnen Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 huff, ja kjipe greier! Hos meg kom tr 2 dager før hun skulle... jeg er lei meg . Vi som har prøvd så hardt denne mnd og i tillegg får jeg tr på bryllupsdagen. snufs Jeg krysser uansett fingrene for deg at det er hcg nivået ditt som er for lavt til å vises på testen. håper for deg;)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 13. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2006 Huff...med bryluppsdagen mener du 1 års dagen eller? hehe... Takk for at du krysser for meg..men nå har jeg gitt opp...gidder ikke teste mer....gruer meg allerede til neste pp.. SKAL D IKKE VÆRE GØY Å SKAPE BARN? jeg syns ikke d....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Er det lenge siden du slutta på pilla? Husk at kroppen kan bruke opp til et år før den er i "gjenge" igjen. Du er tross alt ung og har mange fruktbare år foran deg, og etter et år kan dere evnt. be legen om utredning. Det ordner seg for de fleste til slutt.
Gjest Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 Du da vennen...uff, skjønner deg veldig godt jeg, ikke noe særlig å gå så lenge uten at det skjer noe i det hele tatt. Hva med å snakke med legen, kanskje du kan få tatt en blod prøve? Så får du i allefall svar fra noen andre enn testene. Vet ikke helt hva jeg kan si for å trøste, tror uansett du vil være like frustrert selv om jeg sier at du kan være en av de som produserer hcg sent. Leste nettopp om ei som ikke testet positivt før i uke 6..men det hjalp vel lite...? Håper virkelig du får et svar snart.. Tusen trøsteklemmer
Sussa85 - snart 2? Skrevet 13. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2006 Sorry meg..men er litt lei av at alle sier at jeg er ung tross alt og har mange frukbare år foran meg. Jeg ønsker like sterkt som alle andre å BLI gravid nå..ung eller ikke. Jeg vet jeg har mange år foran meg..men det finnes flere grunner til at jeg vil ha en liten en nå. Kan blant annet nevne oldemødrene mine som ønsker over alt i verden å bli tippoldemødre før de går ivei. Og de begynner å veldig skrale nå... Jeg vil gi dem den største gaven de kan få! Og det nåå..før d blir for sent! Og det er jo minst 10 mnd til jeg kan gå til utredning..jeg har forlengst mista håpet før den tid.... Kall meg gjerne pessimist..
Sussa85 - snart 2? Skrevet 13. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2006 Nei er ikke noe poeng å gå til legen..de sier det samme som alle her inne...Pga av pilleslutt i mai er syklusene mine helt på trynet..HELT Sikkert....så er ikke noe poeng i å gå til lege å betale dyre dommer for det samme svaret..hehe... Jeg har mista håpet denne mnd ihvertfall... Hjelper stort at dere støtter meg uansett Jan78...setter VELDIG pris på det..er så godt å få en utblåsning innimellom. Akkurat nå har jeg bare lyst til å grine...i tilleg må jeg ringe søstra mi i dag (halvsøster) som har termin snart. DET FRISTER IKKE!....sukk...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #9 Skrevet 13. august 2006 Hvis du slutta på pilla i mai er det nok ikke noe vits i å gå til lege enda. Du må nok bare ta tiden til hjelp, smøre deg med tålmodighet og håpe det beste. Det er jo tross alt det vi andre må gjøre også...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 13. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2006 nei fullstendig klar over d du...d var jo d jeg skreiv lenger oppi her..sukk... Og ja vet d er d alle andre og må.....Men det er vel lov å være lei seg? Hadde jeg fått tr på Ikm eller ett par dager etter så hadde jeg ikke brydd meg like fullt....men når tanta er så ekkelt blir jeg lei meg... så d så
Annika & Smulen Skrevet 13. august 2006 #11 Skrevet 13. august 2006 Uff, vil bare gi deg en trøsteklem jeg, vet godt hvordan det er. Sluttet på pillen i slutten av mars, og tålmodighet er det ikke mye av her heller.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. august 2006 #12 Skrevet 13. august 2006 kan skjønne det er surt for deg ja.Ikke noe særlig det der.Skal tanten komme så må hun komme i rett tid.Håper du snart får en posetiv test.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 13. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 13. august 2006 Takk både Annikka og Aurora:) Er så koslig inne her på Bli gravid:) Alle støtter hverandre. Tror vi trenger det! Vært fint om jeg hadde kjent noen mensmurringer ihvertfall..håper bare vokser seg større og større..... Så plutselig kommer tanta!....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå