Gå til innhold

Sex de første ukene ?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må inrømme at jeg har vært inne på tanken jeg også, selvom jeg vel egentlig vet at det ikke kan skade embryo/foster. Men noen ganger kan det gjøre litt vondt i livmoren, og da kan jeg ikke unngå å tenke tanken. Men, det er nok viktig å fortsette som før, det er nok bare bra for oss, og selvfølgelig viktig å holde mannen fornøyd nå når vi kommer til å måtte kreve masse ekstra fra han fremover.... tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det heter seg jo at det absolutt ikke skal være fare med sex i svangerskapet. Men jeg tror det kan være lurt å lytte litt til kroppen sin, kjenner du at det er ømt og litt vondt så er det lurt å være litt forsiktig. Og jeg ville ikke begitt meg ut på en skikkelig "heftig" runde så tidlig i svangerskapet i tilfelle tellus... Har ei veninne som mener at hun mista som følger av et skikkeli heftig nummer med kjæresten sin tidlig i svangerskapet. Hun begynte ihvertfall og bløde etterpå, og mistet. Jeg og samboeren elsker og koser oss, men vi er forsiktige, fungerer helt topp det;) Så lenge du har lysten på plass så skal du ikke ha "angst" for samleie!

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...