Gjest Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Hei ! E litt usikker på om de kan løsne eller skade embryoe/foster på noe måte ? Må innrømme at eg har litt angst :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Sex er ikke noe problem - en spire som er levedyktig tåler noen runder i halmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Heisann Sex går helt fint....har ikke lest noen plass om at det kan skade fosteret. Så gøtsa pao:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 Må inrømme at jeg har vært inne på tanken jeg også, selvom jeg vel egentlig vet at det ikke kan skade embryo/foster. Men noen ganger kan det gjøre litt vondt i livmoren, og da kan jeg ikke unngå å tenke tanken. Men, det er nok viktig å fortsette som før, det er nok bare bra for oss, og selvfølgelig viktig å holde mannen fornøyd nå når vi kommer til å måtte kreve masse ekstra fra han fremover.... tihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 13. august 2006 #5 Del Skrevet 13. august 2006 Ja, det heter seg jo at det absolutt ikke skal være fare med sex i svangerskapet. Men jeg tror det kan være lurt å lytte litt til kroppen sin, kjenner du at det er ømt og litt vondt så er det lurt å være litt forsiktig. Og jeg ville ikke begitt meg ut på en skikkelig "heftig" runde så tidlig i svangerskapet i tilfelle tellus... Har ei veninne som mener at hun mista som følger av et skikkeli heftig nummer med kjæresten sin tidlig i svangerskapet. Hun begynte ihvertfall og bløde etterpå, og mistet. Jeg og samboeren elsker og koser oss, men vi er forsiktige, fungerer helt topp det;) Så lenge du har lysten på plass så skal du ikke ha "angst" for samleie! Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå