Gå til innhold

Ok damer, se hit, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skal ha IKM i dag eller frem til tirsdag, har en syklus på 31 tilb 33 dager. Hadde sist mens den 13 juli.

Tok en clear blue test i dag. Fikk ikke gravid, men da vi tok ut stripsen var det en svak blå strek der.

På Quick time sine tester hadde jeg vært gravid, du vet en eklstra strek er en strek.

Hva tror dere? kan det hende, er det håp???

PLIIIS svar mange=))))))))))))))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5909821-ok-damer-se-hit-trenger-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at man IKKE skal se på de strekene inni Stavtestene...samme gjelder både Clear og Quick. Det skal vist være 2 streker der. Du skal se på resultatet inni det "vinduet". Eneste som steller....ta en clear blue digital så er du sikker:)

Lykke til! Klem

Men som sagt..om du tok en digital skal du KUN stole på det resultatet som kom opp. Altså "gravid/ikke gravid!...ikke strekene. Ta en ny en om du er usikker. Prøv vanlig Clear blue. Med kryss...Da teller altså krysset..ikke strekene inni testen:) hehe..

ja var ikke kalr over at jeg hadde tatt nymotens=) hehe.

den jeg tok sist gang var enkel, var det en strek så var det en strek, uansett. men denne ser ut som de "gammeldakse" når du tar den ut av hylstret.og da er det en sterk strek og en svak

Annonse

var akkurat inne på clear blue sine sider, og der står det at den vanlige testen kan man sjekke inntil 3 dager før IKM, mens den digitale på samme dag. så da er det riktig som hun ene sa.

Og, det er jo hyggelig at folk holder oppe humøret=)

Jeg annbefaler å ta en ny test, jeg tok en test som først viste positiv, men etter noen uker følte jeg at det bare var innbillning tok en ny som viste ikke gravid, fordi jeg hadde tisset veldig lite på den, tok deretter en ny der jeg tisset i glass å la pinnen oppi for best resultat, var altså gravid..:) får håpe på det beste

Annonse

Mange meninger her ja. Jeg har testet med mange CB-digital og det kommer ikke opp noen annet en 1 strek (kontroll strek) på mine tester. Har jo fått tanta også da rett etterpå. Jeg har villet vente et par dager og testet med morgenurin. Kanskje det er litt for lite hcg til å gi nok utslag.

Lykke til mamma'n til Ida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...