Gå til innhold

feste smerter..kommer de ca en uke etter el og hvordan er det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Ok, med fare for å bli hengt her av de som påstår at dette er umulig, kan jeg si at 6 dager etter el, kjente jeg noen stikk like under navlen jeg ikke kan forklare hva var. Kjentes ut som om noe stakk med en nål fra innsiden et par ganger (noen sekunder) for så å bli borte. Var såpas at jeg faktisisk tok meg til magen. (ikke vondt, men ekkelt liksom) Noen dager etter det kom kvalmen..

Om dette har noen sammenheng med at egget festet seg vet jeg ikke, men jeg opplevde dette, og nå i ettertid tror jeg at det var det jeg kjente. Kan selvfølgelig ha vært noe helt annet også da, men litt merkelig.

Lykke til uansett.)

Ja, testet positivt i går 6 dager over ikm:) Har vært småkvalm siden den dagen, og mensliknende greier siden ikm dagen, ellers ingen ting faktisk. Alle de andre pp'ne har jeg hatt alt av symptomer, nå er ikke magen oppblåst engang. Har også hatt skikkelig løs mage i over en uke, men om det er pga graviditeten aner jeg ikke.

Så hadde det ikke vært for den kvalmen som kommer og går, hadde jeg ikke trodd dette:) Puppene er ikke ømme, men i dag har brystvortene vært en anelse såre. Er i uke 5 nå i dag. Helt utrolig, skulle hatt termin om 10 dager (mistet i ma uke 12). Hjelper å ha en ny på gang nå. God følelse har jeg også. Lykke til, Kanskje det var festesmerter?!

å ja prøver å ikke tenke for mye på dette, for denne gangen har jeg liksom ikke ømme pupper bare forkjølet og kjente dets takk på fredag!! så hvis det ikke er noe på gang vet jeg hvertfall at cellene virkelig prøvde :) lykke til til deg!! du er heldig og ja det går nok bra denne gangen!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...