Gå til innhold

Gutten vår Eirik kom endelig 5/8 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en uke med små rier og stripping kom det endelig skikkelig i gang natt til lør 5 aug. Det gikk slag i slag til han var ute kl 13.50.

Utrolig herlig følelse å endelig få babyen i armene,dette som en har ventet så lenge på....bare gled dere ;-)

Gutten vår fikk litt start vansker med pusten og måtte ligge på overvåkingen en stund,så vi er på sykehuset på 8 dg,men i morgen skal vi hjem og han er klarert helt frisk av legene. Skal bli godt å komme hjem nå ja.....

Lurer på hvordan det går med alle som ventet i slutten av juli begynnelsen av aug? Prinsessemari,aga, husker ikke alle nicka he he

Sitter på sykehuset med avmålt tid,får lese grundig gjennom når jeg er hjemme.....

Lykke til til alle dere andre som fremdeles venter

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med gutten din:)

Skrevet

Så heldig du er:) Gratulerer så mye med gutten din.. Jeg er en dag over terminen, går her med åpninger og svake rier..Jeg har blitt stripet.Så jeg bare venter på noe mere fart..

Skrevet

Gratulerer med sønnen og masse lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så masse!! Tenker det skal bli godt å komme hjem ja.

Skrevet

Takk alle sammen :-)

Litt pinlig dette,men jeg ble så ivrig når jeg endelig kom over en data her at jeg glemte å skrive disse berømmelige tall datene hi hi men han var altså 3950g og 53cm.....

Skrevet

Gratulerer med lille Eirik! :-)

Lykke til videre!

Skrevet

Heei.. aga fikk en pike:)

Ellers må du ha lykke til videre..

Skrevet

Endelig for deg da, mumi :-)

Og masse gratulasjoner sendes herved til dere med den flotte gutten! Kan nesten ikke vente til det skal bli min tur =)

Kos deg og nyt dagene på sykehuset!

Klemmer,

Skrevet

Aga har født!

Skrevet

GRATULERER!!!!! Så skjedde det naturlig til slutt!! Eirik er et nydelig navn (broren min heter det), og flott dato (det er bursdagen til den eldste nevøen min). ;-)

Jeg kom på å føde tilslutt!! ;-) Begynte jo med rier i halv tre tiden 1. august, og kl 1:35 3.august ploppet lille Kaja LINEA ut! Akkurat nå ligger hun og sover på brystet mitt og drømmer om mammas pupper. ;-) Det er virkelig det eneste som betyr noe her i verden. (av og til tar hun feil av mine pupper og pappa sin nese, men det er jo ikke så greit når man bare er ti dager gammel.)

Skrevet

Gratulerer!!

Hva skal en ta seg til på dagtid når alle føder her a?

Alle de gamle traverne blir borte en etter en, sukk. Har nå bare 11 dager igjen selv, om jeg ikke er ender opp med 25 da!!

Godt å høre det går bra, tross litt startvansker. Kose dere masse sammen:)

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!

Endelig kom den lille prinsen din!

Jeg har lett og spurt etter deg og regnet nok med at du endelig var i mål.

Gleder meg til å høre hvordan alt gikk. Vi prates på MSN :o)

Er så utrolig glad på dine vegne!!

Stooor gladklem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!!! Masse lykke til videre!

Har 2 uker igjen til termin og kjenner jeg er veldig utålmodig nå. Men en eller annen dag eller natt skjer det vel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...