Gå til innhold

Hm,kunne ikke lagre bilder på 83mod...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine bilder du hadde lagt ut da :-)

Liten søt mage. Jeg føler min er unormalt stort til å ikke ha bikka 5 mnd enda, men men :-)

Skrevet

å,fin mage januarbaby!! gleder meg til min blir sånn!! og takk for det, ultralydbilde kommer når jeg får scanner:) ville bare begynne nå, siden jeg klarte å installere kamera på den nye data'n HELT alene! hehe:)

Skrevet

hehe... flink!!!!

Vi har glemt de siste UL bildene hos svigers, så vi må vente til sept med å legge de ut :-) Men da har vi også vært på ordinær UL, så da blir det mye å legge ut :-)

Skrevet

ja, vi skal på ul neste måned, så da får vi enda et bilde:) er så vittig på det vi fikk i uke 10. ser ut som den plukker seg i nesa, så har en følelse av at det blir en gutt;) får vite kjønn neste gang da, blir spennende.

Skrevet

Hehe... så moro!

Vår ser ut som han holder seg for ørene i uke 10 :-)

Må innrømme jeg ikke så det selv da, men legen viste og lo.. :-)

Vi har fått foreløpig beskjed om gutt.. :-)

Så nå gjenstår det å se om ul'en om to uker er enig. :-)

Skrevet

Det blir jo spennende. Når sa de gutt til deg da? Allerede i uke 10?

Skrevet

Nei, når jeg var 12+6 :-)

Han var ikke helt 100% men nesten. Han vi var hos er kjempeflink og kjent for å aldri ta feil.. vi får se nå da.. .-)

Skrevet

uff, min lege er kjent for å ta feil han, hehe.. men jeg skal kikke GODT etter selv mens han forklarer! får bare håpe at nurket ikke er altfor sjenert:) du får ha lykke til ihvertfall! si ifra om han hadde rett eller ei da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...