Gjest Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Fine bilder du hadde lagt ut da :-) Liten søt mage. Jeg føler min er unormalt stort til å ikke ha bikka 5 mnd enda, men men :-)
Gjest Skrevet 13. august 2006 #3 Skrevet 13. august 2006 å,fin mage januarbaby!! gleder meg til min blir sånn!! og takk for det, ultralydbilde kommer når jeg får scanner:) ville bare begynne nå, siden jeg klarte å installere kamera på den nye data'n HELT alene! hehe:)
Gjest Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 hehe... flink!!!! Vi har glemt de siste UL bildene hos svigers, så vi må vente til sept med å legge de ut :-) Men da har vi også vært på ordinær UL, så da blir det mye å legge ut :-)
Gjest Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 ja, vi skal på ul neste måned, så da får vi enda et bilde:) er så vittig på det vi fikk i uke 10. ser ut som den plukker seg i nesa, så har en følelse av at det blir en gutt;) får vite kjønn neste gang da, blir spennende.
Gjest Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 Hehe... så moro! Vår ser ut som han holder seg for ørene i uke 10 :-) Må innrømme jeg ikke så det selv da, men legen viste og lo.. :-) Vi har fått foreløpig beskjed om gutt.. :-) Så nå gjenstår det å se om ul'en om to uker er enig. :-)
Gjest Skrevet 13. august 2006 #7 Skrevet 13. august 2006 Det blir jo spennende. Når sa de gutt til deg da? Allerede i uke 10?
Gjest Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 Nei, når jeg var 12+6 :-) Han var ikke helt 100% men nesten. Han vi var hos er kjempeflink og kjent for å aldri ta feil.. vi får se nå da.. .-)
Gjest Skrevet 13. august 2006 #9 Skrevet 13. august 2006 uff, min lege er kjent for å ta feil han, hehe.. men jeg skal kikke GODT etter selv mens han forklarer! får bare håpe at nurket ikke er altfor sjenert:) du får ha lykke til ihvertfall! si ifra om han hadde rett eller ei da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå