Gå til innhold

Har ferie i tre uker nå, men jeg er så dårlig....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan man få sykemelding i ferien sin (for å få tilbake ferien senere), eller er jeg pent nødt til å sove bort denne ferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrev vel ikke at jeg er trøtt?? Dårlig står det i overskriften.... Og når jeg er dårlig, så sover jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du er syk og dårlig får du syke melding... d skal ikke vere noe problem:) gå til legen din du:) så får du d sikkert:) Go bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett ligget på sofaen, kvalm og kastet opp hele ferien, men det slo meg ikke å spørre om sykemelding før jeg skulle begynne i jobb. Det er jo selvforskyldt, og en bra ting... Jeg vet ikke, jeg tenker kanskje feil? Hadde ikke følt det riktig for min del hvertfall.

Men det er jo legen din som avgjør det uansett. Det er jo bare å spørre.

Jeg er 100% sykemeldt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Tror du kan høre med legen din om dette med sykemelding. Vet om flere som har vært sykemeldt fordi de er så dårlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, selvfølgelig er det selvforskyldt. Men det er da ikke alle som blir syke i løpet av svangerskapet, det jeg mener er at det er ikke gitt at man er syk i sv.skapet. Og mange går sykemeldte gjennom store deler av tiden, det være seg pga kvalme eller bekkenløsning etc.

 

Så om man er skikkelig dårlig i ferien sin, synes jeg det er det samme som å være skikkelig syk når man ikke har ferie, og at det kvalifiserer til en sykemelding.

Ferie er ferie!!

 

Og nei, graviditet i seg selv er ikke en sykdom, men veldig mange blir syke i løpet av graviditeten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis legen synes du har grunn nok til å få sykemelding, får du ferien tilbake. Lykke til og ta vare på deg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...