Gjest Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Testet positivt idag, jeg. KJEMPEGLAD!!!!! Hi hi. Så da hører jeg vel til her ;-) Litt om meg selv: er 29 år, gift og har to nydelige barn fra før. Hadde en MA (uke 12)i juni (tvillinger), så denne gangen håper jeg alt går bra. Blir spennende å bli kjent med dere! *So far, so good* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper det får knirkefritt denne gangen.. :0) Og at du får et flott svangerskap.. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2006 #3 Del Skrevet 13. august 2006 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hadde selv en ma i uke 12 i februar, så krysser fingrene for oss begge denne gangen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Skrevet 13. august 2006 #4 Del Skrevet 13. august 2006 Heisann Gratulerer så mye med spiren og velkommen til oss her på 1 trimester. Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyty Skrevet 13. august 2006 #5 Del Skrevet 13. august 2006 Gratulerer også frå meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 13. august 2006 #6 Del Skrevet 13. august 2006 Grattis, og masse lykke til denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 13. august 2006 #7 Del Skrevet 13. august 2006 Gratulere så masse med spiren og masse lykke til! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for at det går bra denne gangen! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå