Gå til innhold

5 Dager over IKM...og ingen tante i sikte..

Anbefalte innlegg

Ja nå er jeg altså på dag 39 i syklusen...sukk..og ingen tante...tok en Quick test for ett par dager siden som var negativ..skjønner ingenting jeg nå....er øm i magen, men ikke mensen øm. Hvorfor kan ikke tanta komme nå da??? VIL IKKE HA SYKLUS på over 40 dager jeg..troddee jeg hadde Ikm 9 aug..men ser ikke sånn ut gitt....

Noen som kan sende meg litt babystøv? Det hadde vært supert!

Klem

Fortsetter under...

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Babystøv********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************Ta en test til da vel:) kanskje den slår ut nå? Håper du kommer inn på 1.trim snart! Formen min er ikke bra i dag, skikkelig hodepine og kvalm..Kan være det trykkende været som forårsaker hodepinen da. Ellers har jeg det kjempebra:) Savner mannen, men han kommer heldigvis til uka.

Lykke til videre!

Pleier du å ha regelmessig mens? Jeg skulle selv hatt i går, men har ikke fått tr enda. Våger ikke å teste enda, for jeg lever liksom i håpet om at kanskje, kanskje... Hmm. Kanskje teste igjen da? Ikke alle som funker med det samme.

Annonse

Usikker på når jeg hadde el ja..så har sikkert bomma helt.men burde vel ikke hatt såååå lang syklus uansett..merkelig i såfall. jaja...Uregelmessig mens..kanksje d..vanskelig å si. Hadde regelmessig før jeg begynte på pilla ihvertfall!

Har så lyst til å teste..men vet jeg blir skuffa igjen:(

JEG OG VIL PÅ 1 TRIM!!!!!!!!....skulle gitt MYE for å gjøre det..snufs...

Du får bare glede deg til mannen kommer:) Godt å savne dem innimellom syns jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...