Gå til innhold

brunt blod


Gjest

Anbefalte innlegg

hva betyr det når det kommer brunt blod,noe tynt flytende og noe litt seig:( har ikke vondt. men brunt blod er vel gammelt? har hat det i 3 dgr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HALLO.....

 

Syns du svarte litt fort her nå anonym..

 

Jeg hadde brunt blod i en ukes tid,og spiren hadde sluttet og vokse i 4 uke....Så bar det til utskrapning og greier:(Ikke for og skremme deg altså!Blødninger skal ALLTID sjekkes opp av LEGE/JORDMOR..

Er så møkka lei disse 'alt-viterne' her inne................

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også ha sjekket det. Blødninger som sagt skal sjekkes. Jeg hadde brun utflod sist jeg var gravid, og det endte i en ma. Dette skriver jeg ikke for å skremme deg, men kanskje greit å sjekke hvor blødningene kommer fra?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har hatt flere SA og er 8uker på vei. Siden uke6,5 har jeg hatt mørk/bruntutflod og kommer iforb.m/wc.Tok ul på tirsdag og fant ikke hjerteaktiviteten, og fikk ny ultime på torsdag. Siden jeg har hatt flere SA så skulle jeg til gynekolog og fortiden er det alle på ferie , de kommer i morgen. Jeg har tenkt å få en ul sjekke i morgen.Jeg klarer ikke å vente til torsdag fordi jeg har allerede symptomer på depresjon. Mitt råd til deg er ta kontakt m/LEGE snart som mulig.Uvissheten er det verste.

 

Hilsen mor til 2 englebarn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Brun utflod kan være helt normalt...har hatt dette i begge mine svangerskap uten at det har vært noe galt. Men det kan også være tegn på en begynnende SA.

Rådet mitt til deg er å kontakte legen din og få det sjekket. Det er bedre enn å gå i uvisshet...det kan en bli gal av.

 

Ønsker deg masse lykke til og håper at alt er som normalt.

 

Lykkeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...