Anonym bruker Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Hei! Tre spørsmål fra meg: 1:Kommer dere til å bruke lammeskinn til babyen deres? 2:Hvis dere skal det - kommer dere da til å bruke det "overalt" - i vogn, seng, vugge osv. 3:Og er det virkelig sånn at det er lurt å bruke dette året rundt? At det virkere kaldt når det er varmt og omvendt? På forhånd 1000 takk for svar!! Hilsen meg
Mrs. Bouquet Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 1. har kjøpt et lammeskinn fra nøstebarn og et lammeskinn sammen med indisk babyuhengekøye 2. det vil vise seg, men det er vel tanken ja 3. tviler på at jeg bruker det når det er veldig varmt ute, synes det virker for varmt, selv om de er andre som mener noe annet. Liker ikke å bruke lammeskinn på meg selv
lifa og Eline Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Hei Vi har brukt Nøstebarna sitt siden Eline ble født i beg. av februar. Det har vært brukt i senga hele tiden og også til å ligge på på gulvet. Hun har vært temperert i nakken i hele sommer selv om det var 25 grader på soverommet hennes. Tanken er også å bruke det i vogna, men baggen til vogna vår er såpass liten så det vi har fikk ikke plass der i tillegg til vinterpose. men etterhvert som høsten kommer skal jeg lage hull i det til selene og da vil det også bli brukt både i senga og vogna.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 jeg har ikek jøpt lammeskinn pga jeg selv er allergisk mot dette. mamma hadde dtetil meg når jeg var liten og fikk fullt av utslett å puste vansker. anbefaler å vente med å kjøpe det til barnet er født å se om barnet er allergisk eller reagerer på pels dyr. men er uten tvil en hendig ting å ha vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå