MissDolly-tobarnsmor Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Hei! Jeg var på ul på fredag, og der var det visst utrolig masse egg..litt for mange fikk jeg vite...Jeg måtte sette en sprøyte med mindre dose og da var det den siste... (har jo hatt utolig vondt i magen da...men jeg er jo helt uerfaren på dette..) Legen sa jeg kunne risikere å bli syk (få feber og vondt..) og da ble innsettingen utsatt....I morra skal jeg ta ut egg (mange....??) og håååper virkelig jeg kan få satt inn på onsdagen!! Noen som har vært borti dette før? Er det farlig å bli overstimulert på denne måten? Lykke til dere andre som også skal til verks neste uke, kjempespennende!!!:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5909128-noen-som-har-opplevd-%C3%A5-ha-for-mange-poser-med-egg-og-blitt-syke-av-det/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Hei! Jeg ble overstimulert ved 1 forsøk. Hadde 30 eggposer , i de fant dem 20 egg og fikk satt inn 2 befruktede egg 2 dager etter uttak. Jeg fikk da beskjed om at jeg hadde like stor mulighet til graviditet selv om jeg ble overstimulert, men om jeg fikk kraftig vektøkning (+ca2 kg pr døgn) måtte jeg ta kontakt. Jeg la på meg 3 kg i løpet av de neste døgn etter jeg kom tilbake fra danmark og måtte ringe klinikken da jeg også hadde andre tegn jeg måtte være obs på som var tungpusthet, til dels pusteproblemer. Fikk da beskjed om å ta kontakt med nærmeste sykehus til sjekk. Dette endte med innleggelse i 1 uke, men det er ikke farlig om du gir beskjed om disse tingene slik at det blir gjort noe med det. Alt er bra med meg nå og til tross for overstimuleringen er jeg villig til å gå gjennom dette flere ganger om jeg må det for å få drømmen i oppfyllelse. Det var ikke så ille som det kanskje høres ut som, men håper du slipper dette. Hvor farlig det kan være om du ikke reagerer på symptomene og får behandling vet jeg ikke, men jeg vil iallefall ikke nøle med å ta kontakt om det skjer igjen. Gå turer og drikk masse vann så kan også det hjelpe. Håper dette hjalp deg noe. Ønsker deg masse lykke til videre i prosessen! Klemmer fra lille... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5909128-noen-som-har-opplevd-%C3%A5-ha-for-mange-poser-med-egg-og-blitt-syke-av-det/#findComment-5913524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 13. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 13. august 2006 Hei Tusseline! Takk for svar, interessant å lese din opplevelse...Håper jeg slipper de symptomene du fikk:-O Men ble du gravid på det første forsøket? Er du gravid nå? Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5909128-noen-som-har-opplevd-%C3%A5-ha-for-mange-poser-med-egg-og-blitt-syke-av-det/#findComment-5914529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå