Gå til innhold

Noen her inne som har opplevd de kan se kjønn..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok det er for tidlig. jeg var på ultralyd i uke 13 og legen sa da at han trodde det var ei jente, men at jeg skulle ta det med en klype salt siden det er veldig usikkert så tidlig. jeg ville iallefall ikke stolt på det de sier om kjønn så tidlig.

Søstera min var på UL (3D) i Oslo i uke 12 og fikk vite at det så ut som om hun ventet gutt. Det stemte det. Tror det kommer veldig ann på teknologi og hvem du kommer til..Var selg på UL på sykehuset i uke 12, men turde ikke spørre..

Vi var på ul i uke 12. Da sa han konstant han når han snekkat om fosteret.

Iallefall - han sa at det var vanskelig å se da kjønnsorganene var så like.

I forrige uke var vi igjen på ul og fikk vite at det er en gutt.

Da spurte vi hvor tidlig en kunne se d - om han kunne ha sett det i uke 12 (var like leger). Da fikk vi i svar (etter å ha sagt at han hele tiden sa han) at han nok hadde sett det. Det kan sees - han hadde sett det flere ganger allerede i uke 9 sa han.

MEN han sa at det var en polecy blant lege og jordødre og ikke si noe så tidlig. Da er det fremdeles mulig å ta selvbestemt abort, evt lett å få med nemda på abort. For at ikke foreldre skal ta abort på grunnlag av kjønnet (han sa d faktisk var folk som gjorde d..) så sa de det ikke så tidlig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...