Gå til innhold

Oppfordring til alle som vil bli kvitt uhyggelige anonyme!

PrinsessaPåErta

Anbefalte innlegg

Det er en del anonyme her inne som ødelegger og rakker ned på hver eneste innlegg her inne. Dette er lite hyggelig og det blir dårlig stemning. :(

Meld i fra til moderator om alle innlegg, spesielt de som er rettet mot enkeltpersoner!!!

Det er mange som blir såret og lei seg pga ting de spør om eller forteller om blir dratt ned i søla, det her er ikke noe ålreit.

SÅ! Oppfordrer ALLE til å si ifra så kanskje det blit tatt tak i!

Fortsetter under...

Vet ikke om du husker det innlegget "som svar til dere barnemødre 14-18!!" eller noe sånt..

Uansett, jeg sa i fra til moderator på skravlesiden om at det innlegget måtte slettes, og da ble det sletta i løpet av 5 minutter.

Virker som om de prioriterer skravlesiden foran alle andre her inne..

Annonse

Om dem hadde tatt den bort, så hadde det ikke vært så mange slike innlegg her inne.

Tror dem benytter seg, og legger litt mer på når dem kan skrive det dem vil her inne, uten å måtte stå for ting som dem har sakt i ettertid.

Har merket at det er MYE mer slike innlegg her inne, enn noen andre forum jeg er på, og det er jo dette som en grunnen.

Håper iallefall at dem som skriver disse innleggene faktisk må bruke anonymknappen, for det viser jo bare at dem faktisk ikke tør å stå for det dem skriver her inne, og det vil si i mine ører at dem faktisk ikke mener det dem skriver.

Aldrig i verden hadde jeg skrevet slike innlegg som anonym!

Jeg har respekt for andre mennesker, og det er grunnen til at jeg ikke gjør slike ting.

Litt synd at "voksne" mennesker må ta ut sin frustrasjon på mennesker her på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...