Gå til innhold

ulvehunger uke 33

7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm er det sånn at babyen pluteselig noen dager vokser mer enn andre dager ? De to siste dagene har jeg vært så sulten.. hmm... Spiser jo lite og ofte fra før,men .og jeg orker jo ikek mye av gangen,men da blir jeg jo desto fort sulten igjen.. tror jeg spiser hver 2 -3 time jeg nå.. og da er jeg rett og slett sulten.. uvant . er dette noe som gir seg igjen tro??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi, har det sånn noen dager innimellom, hvor jeg totalt rensker ut kjøleskapet, rett og slett tar ansvar for at mat ikke må kastes, for å si det sånn:) Skammer meg litt etterpå, og leser selvfølgelig alle trådene her inne hvor jeg selvsagt kun treffer på de som har lagt på seg 3 kilo frem til uke 38....Men så går det dager hvor jeg er kvalm igjen og ikke orker noen ting, så det går vel opp i opp,tenker jeg:) Stakkars mannen min, han sluttet å snuse og har lagt på seg i takt med meg:) Nå er all karbo bannlyst i huset, godt jeg er sykemeldt og kan laffe i meg mens han er på jobb)

Skrevet

Hei Prinsivente:)

Vi er vanligvis på NO-karbo levevis vi og.. emn nå under graviditeten har jeg fått litt lavt blodsukker av det.. så jeg har heller bytta ut til grove ting fro å si det sånn .. HVIS vi skal ha ris eller pasta-er det grovt .. vanligvis spiser vi ikke dette i det hele tatt.. OG poteter er det ikke i huset ,men bortsett fra det går det mye i grovt brød og knekkiser ,egg og grønnsaker.. har jo ikek matlyst overhodet.. men som sagt sulten hver 3 time minst.. I helgene blir det digg også da.. ;)

Gubben har og lagt på seg litt i sommer,men det er nok ØL tenker jeg .. for jeg har jo IKKE lagt på meg mer enn 800 gram på 9 uker og vi spiser det samme.. men jeg drikker jo ikke øl så klart;)Men han begynner på håndballen igjen på tirsdag og da blir det 2 ganger i uka minst framover + at oppussinga krever sitt og ikke øldrikking fom neste mandag så han renner det nok av seg igjen.. Så tar vi heller en skikkelig no.karbo kur etter jul ( er visst ikke bra når man ammer heller da amn får litt for lavt blodsukker.. etc og næringsmessig .. det tar rett og slett for lang tid før proteinene stiller "sulten" og da blir man svimmel etc.. ) Gubben skal slutte å snuse nå han da.. i løpet av høsten ;)

Men du .. kan kiloene pluteselig komme rasende på nå ?? ( da tenker jeg ikke på vann ) når det bare er 7 uker igjen ?? vi må jo spise når vi er sultne.. ellers blir jeg grinete og svimmel;)

klem;)

Skrevet

Jeg hadde en periode da jeg måtte få i meg noe mat hver 2-3 time, og i denne perioden la jeg også på meg mer. Hadde lagt på meg lite fra før, så det var egentlig helt greit. Tror pjokken trengte litt ekstra mye mat den tiden. Nå har det gitt seg, nå orker jeg nesten ingenting, føler meg mett med en gang. Vekta har også stoppet opp, men sånn kan det visst være på slutten. Føler ikke det er plass til noe særlig i den store magen min ... Spis når du er sulten, tipper babyen din trenger det, og da trenger du det!

Skrevet

Tror nok at de små tar seg noen voksehugg som gjør at vi blir sultne. Når jeg tenker etter så spiser jeg egentlig ikke så mye, men nå som jeg er sm og så lite mobil pga bekkenet så blir jeg så bevisst på hva jeg spiser og alt jeg spiser hele tiden.. Men heldigvis orker jeg ikke så mye av gangen, er jo ikke plass nedi der:) Han ligger med rumpa rett ut, skikkelig guttemage mao..

Mmm, øl, rødvin,en blodig biff,spekemat,rare oster.... Jeg skal ha meg en fråtsedag når tassen er ute!! Får vel pumpe meg opp,så han ikke får mageknip av alle de tingene jeg fantaserer om å spise:)

Følte at jeg hadde eksplodert i sommer, men da jeg fulgte eldstejenta i barnehagen var det ingen av mammaene som synes jeg hadde vokst noe særlig på 5 uker, så da er det sikkert ikke så ille som jeg føler meg til tider! Men,men 7 uker igjen - Yohoooooo!

Skrevet

Ja,det er sånn på meg og .. Siden jeg er sm føler jeg at jeg stapper i meg.. men det er jo lite av gangen.. det går sikkert bra.. jeg svømmer jo også hver dag så hvis han får sånn voksehugg ,erker jeg det vel ekstra sikkert. bruker jo mye energi på det og ,)

får bare spise når jeg er sulten da.. som nå feks ;)

Jaaa blodig biff, spekemat og særlig ALLE MUGGOSTENE i butikken.. jeg skla kjøpe inn noen dager før termin sånn at de står i kjøleskapet nåe jge kommer hjem.. modne og fine he he .. GLeder meg sinnsykt til det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...