Gå til innhold

Ska treffe faren idag, gruer meg!

FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Jeg ringte ham og spurte om vi kunne treffes, siden han ikke tar noe initiativ.. bare så jeg kunne fortelle ham hvordan det går osv..

Så ringte ham meg nå og prata plutselig om at han gleda seg sånn til å treffe meg osv.. Jeg vil aldri mer involvere meg med ham, han er falsk og gir seg ut for å være noe han ikke er, han er slem og bortskjemt. Har ikke vært noe snill med meg siden jeg ble gravid..

Og jeg vil bare treffe ham for å si at alt er bra og at jeg har det bra, men nå er jeg redd han skal presse meg igjen..

Han er sånn at han stiller opp av og til, men jeg kan ikke ha det sånn, enten er han med på det her eller så kan han holde seg unna, jeg har nok å tenke på...

Er jeg urimelig?

Fortsetter under...

det er ikke urimlig i det hele tatt. det er ikke noe bra for et barn og ha en pappa som dukker opp når han vil. og det er ikke noe bra for et barn og ha en mamma som hele tiden er beskymret for om pappa dukker opp eller ikke.

det er helt riktig av deg og sette krav og grenser.

og om noen sier at du må være forsiktig med og sette grenser for de han er farne og babyen trenger en far ogsåvidere. så ikke hør på de.

stol på deg selv. for du kan jo tydligvis ikke stole på barnefar.

lykke til :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...