Gå til innhold

Novembernatt.. =]

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, nå ble jeg glad dingeling!

Joa, det går vel litt opp og ned her, men det er jo vanlig! Synes jeg begynner å kjenne el smerter allerede nå jeg, og jeg er bare på dag 7.

Så jeg beklager hvis jeg forstyrrer nattesøvnen din med litt risting fremover!

Jeg er også veldig spent på om det vil funke. Skal dit imorgen, tror det er min 4, eller 5 gang. Skal skaffe en rekvisisjon også til sædprøve, så jeg gjør hva jeg kan..... Hold av plass i sofan litt til da du????

Og du skal på fostervannsprøve i august, gruer du deg? Har du det ellers bra? Når jeg blir gravid også synes jeg vi skulle møtes å ta en kaffe dingeling, blir du med?

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5908572-novembernatt/#findComment-5911156
Del på andre sider

Hei igjen..

jada,plassen din er merka og nummerert med rød tusj,sånn just in case.. =]

vet du,novembernatt,du skal bare riste alt du bare orker hvis d er d som skal til..huset er godt tjoret fast så rist i vei du..hehe! gruer meg ikke til selve prøven men til d som kan komme etterpå..sukk! men jeg har en god følelse denne gangen så vi får se hvordan d går..og jeg tror at d blir en jente til.."smiler bredt" ellers så er jeg i kjempeform så jeg lurer nesten på om d er noe inni der likevel..men mat smaker ikke så godt til tider men jeg er ikke kvalm..siden jeg har mye å ta av så er d helt greit..

den kaffen er jeg helt med på eller jeg tar heller en cappuccino..går du hos Bente eller Pernille?

Lykke til videre..kommer innom her å spionerer i tide og utide.. =]]

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5908572-novembernatt/#findComment-5916058
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...