Gå til innhold

flere som er på symptom jakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lovet meg selv at jeg ikke skal jakte på symptomer denne gang, men greier ikke å la være. Blir så irritert på meg selv......men det er så spennende. Ble så hekta sist ( for ca 4 år siden), at jeg tror rett å slett at det ødela for meg...ble stressa. Det tok nesten et år før jeg ble gravid med nr 2 ( vet mange har prøvd lengre enn det, men det var lenge nok og jeg ville jo ha to ganske tette). Jeg hadde lange sykluser, så det gjorde nok ting verre...kunne gå over to måneder i mellom hver gang tr kom på besøk, og da ble det ikke enkelt. Nå er det bedre, syklusene mine ligger på ca 35 dager, og det er greitt.

Nå er jeg altså på jakt etter symptomer, som jeg har looooooooovet meg selv at jeg ikke skal gjøre. Surfer og ser på andres symptomer, og iriterer meg veldig over at jeg ikke har notert meg når jeg fikk symptomer med begge mine barn, for korttidsminne er dårlig:-)

Nå er det altså alt mellom 3 til 7 dager til jeg venter tr ( er ikke helt sikker, syntes el varte en hel uke denne gang, og jeg bruker ikke el tester). Mine symptomer denne gang er; murring som har vart helt siden el ( var veldig kraftig 2-3 dager etter tappen lukket seg). Er små uggen og rar i kroppen. Har ikke ømme pupper, men det stikker av og til i dem. Eier ikke matlyst ( og det er rart), må tvinge i meg mat. Har ikke lyst på sjokolade ( og det er kjempe rart...er sjokoman, og spesielt i dagene før tr.) Ellers er jeg vel litt oppblåst men det pleier jeg å være før tr. Murrer veldig i underlivet.

Andre som er på symptom jakt?

føler meg som en hypokonder, Dette er jo 1pp, så jeg kan jo ikke forvente at det klaffer, men det er vel like stor sjanse denne måneden så andre måneder, så jeg håper sola og sommeren har gjort underverker for meg selv og alle andre her inne som håper og venter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er!

Jeg er 9dpo og har så smått begynt å lete. Hehe. Ganske likt så som da jeg var gravid for en måned siden (SA). Men alt jeg kjenner kan liksågodt være pms også. Murringer, Vond rygg, litt ømme pupper. En bitteliten kvise.

Tiden vil vise.

Skrevet

ja det er vel bare å smøre seg med tålmodighet, noe jeg ikke eier.....hehe! Skulle vært synsk, så hadde enn vist om det var noe å se fram til eller ikke....men spennende er det!!

Håper du slipper flere SA...var du kommet langt? Har du barn fra før?

Skrevet

SA etter 6 uker, så var ikke kommet så langt. Er så heldig å være mamma til en gullgutt på halvannet år.

Skrevet

jeg har som sagt to små gutter på 3 og 5 år....koselig med barn!

Ønsker deg lykke til.....tvi tvi for blå strek:-)

Vi får holde hverandre oppdatert med nye symptomer....å håpe at vi snart får vandre inn i 1.trimester:-)

Skrevet

...åhh, jaaaa....; oppblåst i magen, stikkinger i bekkenet, øm i korsryggen, rar følelse i livmor-omerådet og uggen on and off. Negativ test senest i dag tidlig, men har ikke peiling på hvor jeg er i syklusen. Tok ut hormonspiralen 17 juli og har ikke hatt ordentlig mensen siden det. Men har ihvertfall ikke hatt noe slim som minner om EL slim på ihvertfall 11/2 uke..... SPENNENDE!!!

Og jeg har det akkurat som deg mht sjokolade, 'prøver på nr.3'. Merkelig...!

Skrevet

ja det med sjokoladen får vi håpe er et godt tegn;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...