Gå til innhold

Hei... Jeg er ny her jeg...

Anbefalte innlegg

I flere måneder har jeg vært inne her å snokt nå... :-) Og jeg har lært kjempemasse! Tenkte det kanskje var på tide å registrere meg nå...

Jeg og sambo har nå virkelig bestemt oss for å prøve å få barn. Han har villet prøve leeeenge (faktisk!!!), mens jeg er mye mer praktisk anlagt og tenker at alt må være perfekt før vi begynner å prøve. Men nå har jeg gitt etter da... Selv om jeg fremdeles har ett år igjen på skole og langt fra noe sikker jobb når jeg blir ferdig.

Sluttet på pillen i slutten av april og har vært helt regelmessig etter det. De første månendene var vi forsiktige, men nå har vi kjørt på! Så viss beregningene mine (og terminkalkulatoren her inne....) stemmer så hadde jeg EL 10. august. Kunne ønske det gikk an å spole tiden fram... Vet at jeg ikke bør ha for store forhåpninger i 1pp liksom, men likevel... Det er SPENNENDE!!!

Ville med dette bare presentere meg litt og si hei til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5908192-hei-jeg-er-ny-her-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heisann! Jeg er og ny her inne! Mede meg inn i går.. Vi ligger ganske likt ann... Jeg sluttet på pillen i april, men dette er første mnd at vi prøver å bli gravide. Hadde EL 8aug, så nå telle eg dagene...Det går seint!:-( Men du har jo rett i det du sier - Kan ikke ha for store forhåpninger i 1pp... Men me får krysse fingrene! Lykke til!

Da skal jeg krysse fingrene for både deg og meg :-)

Hadde egentlig lovet meg selv at jeg skulle være helt rolig og ikke tenke for mye på det, men det er kjempevanskelig. Tenker hele tiden at det kanskje kanskje kanskje har klaffet... :-)

Det e letter sagt enn gjort.. Har og heile tiden tenkt at det ska skje når der skjer, og at det e viktig å ikke tenke for mye på det... Men det går ikke en dag uten at eg tenke at kanskje kanskje kanskje... Hehe! Men det e vel litt typisk oss jenter det! Men me får prøve å nyde denne perioden! E jo kjekk denne perioden og (prøve og prøve og prøve!;-)

Hei jeg er også ny her inn å vill prøve å bli gravid igjen :)

Har 2 jenter men mistet 5 men nå er jeg så klar til å prøve igjen kan ikkje gi opp vett du;) Har gbs men nå ska eg få god oppfølgning;)

Lurte bara kor du gikk inn på terminkalkulator?

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...