Gå til innhold

Når går vi ut i permisjon?

Anbefalte innlegg

Iflg babyverden.no skal jeg ut i permisjon fra og med torsdag 16.november. Jeg har lest andre steder at det er akkurat 3 uker før termindato. Siden jeg har termin 9.desember (som er en lørdag), trodde jeg at jeg måtte jobbe til og med fredag 17.nov?

Noen som vet?

(vet det er en stund til, men har så smått begnt på nedtellinga....!)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5908132-n%C3%A5r-g%C3%A5r-vi-ut-i-permisjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har pratet med dem på trygdekontoret. Og for min del som har termin søndag 3.desember så begynner min permisjon mandag 13.november, så vist jeg er så uheldig og ha arbeidshelg den 11. og 12.november så må jeg nok jobbe da. Det var noe med at dem regnet hele uker og startet permisjonene på en mandag. Hun pratet om så mye at jeg skjønte ikke alt.

Men er du usikker så ring trygdekontoret og be dem hjelpe deg. Da får du de riktige datoene.

Annonse

Man kan jo gå ut i permisjon mer enn tre uker før da! (Da blir det jo mindre tid med babyen...) Selv begynner jeg permisjonen på en mandag,s elv om jeg har termin på en onsdag, synes det er så greit å slutte på en fredag liksom... (har da ikke jobbehelg..... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...