big smile Skrevet 13. august 2006 #1 Skrevet 13. august 2006 Jeg har vært å sett på deres charts som dere har lagt ut her og har tempet tre dager selv nå. Men det er noe merkelig her syntes jeg. Jeg temper vaginalt og har som sagt bare tempet 3 ganger. Jeg vet at min temp om morgene har ligget på 36,5 og deromkring, det er fra jeg har ligget på sykehus. Men de dagene jeg har tempet nå har den ligget på 37,14 37,18 34,24 Har lagt merke til at de andre her alle ligger på 36 og noe. Er det noen andre som har vært så høy som meg? Har ikke feber......
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 13. august 2006 #2 Skrevet 13. august 2006 Hvor er du i syklusen da?!? Vet ihvertfall at tempen øker en del når man er gravid. Hvis du har 18 dager med høye temper etter EL så er det mulig at du er gravid.
big smile Skrevet 13. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2006 Heisann Er på dag 24 i syklusen min. Men jeg syntes bare det var så rart at den var over 37. Når faller tempen hvis man ikke er gravid? vet du? Takker veldig for svar:)
Kick80 Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Tror tempen faller igjen rundt TR. Hva var tempen tidlig i syklusen da? Den skal jo stige 0,3-0,5 og holde seg sånn en stund. Jeg er på dag 8. Min temp har ligget mellom 36,73 og 37,05 (den er veldig opp og ned), og den skal jo stige mer til EL. Tror ikke det er noe problem å ha over 37 i temp. Mener det er vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå