Gå til innhold

Flaut spørsmål ang drømmer...

Marimekko ♥2 gutter♥

Anbefalte innlegg

Dette er litt flaut, men, men =)

Har noen av dere begynt å drømme litt kremt... "annerledes" enn før? Litt sånn seksuellt liksom? De siste to nettene har jeg hatt det slik, men jeg drømmer ikke om mannen min for å si det sånn... Blir helt flau når jeg våkner, men samtidig har jeg en sånn kilende følelse, nesten litt sånn forelska... Uff, blir slitsomt hvis dette skal fortsette ut hele svangerskapet :) Ihvertfall hvis jeg skal drømme om nye fyrer hver natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, du er ikke alene! Hadde sex med en x heren natt jeg=)

Husker forrige gang jeg var gravid hendte det at jeg våknet av at jeg hadde orgasme...

*rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he!

Noen hormoner som løper løpsk, kanskje.... Hi-hi. Ikke ukjent fenomen. Ikke vær flau, det er jo bare drømmer, og har lite med virkeligheten å gjøre! Det kan ta helt av, drømmene ble for meg helt uforståelige. Hadde også noen heftige drømmer i starten, men da jeg nærmet meg fødsel sist gang, drømte jeg at jeg fødte kattunger!!! Det slo ikke til, gitt!

Så, slapp av, og ikke tenk så mye på det!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg har drömt utrolig mye den siste uken, jeg drömmer HELE tiden og MYEEE rart.. og det föles så virkelig..

Våkner faktisk mer sliten enn uthvilt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømme rart som gravid kan jeg skrive under på. Jeg rota visst litt med en jente i drømmen i natt jeg.. *flau* Det er i alle fall ikke likt meg... Tror jeg kaller meg anonym jeg... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å fortrenge.. men vi hadde en skikkelig orgi her ei natt.. (DRØM, ja) på ei strand med mange jenter.. uff.. jeg er aldeles ikke skeiv, så rart å drømme noe sånt!!! Ellers drømmer jeg om grønnsaksåkerene mine som VOKSER.. blir høyere enn huset og sånn... fruktbart, ja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, utrolig rart å lese dette! jeg våknet i dag tidlig av en orgasme jeg også, og det er leeenge siden sist. Synes det var flaut, heldigvis lå sambo fremdeles og sov. Husker ikke helt hva jeg drømte, men husker at det ikke var om han. Herregud, disse hormonene! Kan bli sprø av mindre! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er første gang jeg er gravid, visste jeg ikke at dette var et vanlig fenomen. Men jeg kjenner igjen ALT som er skrevet i denne linken!! Har fortalt min kjære om mine drømmer, og han liker det... *fniis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...