Gå til innhold

Dere Anonyme!

vilhababynå!!

Anbefalte innlegg

Hva i helvete er problemet/problemene deres?

For det første så er dette et forum for de som er UNGE og gravide, ikke for middelaldrende/"voksne" møkkakjerringer som tror de vet alt! Og for det andre så er dere skikkelig barnslige og vemmelige når dere oppfører dere som dere gjør.

Jeg fatter ikke at dere kan kalle dere voksne når dere ikke kan godta valgene til et annet menneske, uavhengig av alder!

Alle mennesker er forskjellige (heldigvis) og har forskjellige meninger om ting. Det er helt ok at dere ikke er enige i valgene til noen av disse jentene, men dere må da klare å være oppegående nok til å gi faen, i stedet for å bruke masse tid og krefter på å være vemmelige?

Det å være voksen (i mine øyne) innebærer at man kan se sine egne feil og lære av dem, innrømme at man kan ta feil, ta i mot kritikk uten å bli forbanna, respektere andre, og ikke minst klare å innrømme at man ikke vet alt her i verden!

Jeg sier ikke at jeg er så forferdelig voksen med mine 20 år, men jeg klarer i det minste å oppføre meg som en voksen hvis jeg vil!

Til slutt vil jeg si at jeg håper moderator tar tak i dere og kaster dere på hodet og ræva ut herfra, for her inne trenger vi faktisk ikke dere som bare lager kvalm.

Fortsetter under...

Ja viss ikke moderator kommer å tar tak i dette snart, så vet jeg ikke om jeg klarer mer!! Er så hormonell og lei meg for tiden, og at idiotene som er anonyme klarer å vende en helt dagligdags, hyggelig og normal samtale til noe så utrivelig er mer enn jeg kan klare akkurat nå...

Hvis man ikke gidder å betale unødvendig mye penger for å lese en artikkel i et blad, så er man fattig og kan ikke fø barnet sitt...

Er man under en viss alder, er man... ja noe jeg ikke gidder og gjenta...

Lurer seriøst på om de anonyme (som jeg faktsik avogtil tror er samme person som svarer seg selv) har det så veldig godt med seg selv...

Patetiske bedrevitere!!! Jeg blir så sint så sint!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...