Gå til innhold

Nungo tilbake fra ferie :-)

Anbefalte innlegg

Hei på dere igjen - håper noen husker meg :-) Er vent tilbake fra 3 ukers ferie i dag, og måtte bare en tur innom! Ser jo til min glede at flere har blitt gravide, men også at det er flere gamle kjenninger her ennå. Jeg hadde jo håpet at noen av dere som har vært her lengst, hadde hatt en meget fruktbar sommer, men det får bli en fruktbar høst i stedet for. Ellers har det vært 3 ukers ferie med bare sol og varme og INGEN tanker om BIM, babylaging etc. (ja, jeg klarte det faktisk, men har også hatt en svært aktiv ferie og dermed ikke noe overskudd til å tænke på noe særlig). Kos har det blitt til når lysten har meldt seg. Jeg har ennå ikke fått mens tilbake etter MA for 2 måneder siden, så sant å si vet jeg faktisk ikke om jeg kanskje skulle være gravid allerede igjen, men det ville i så fall næsten være et mirakel. Jeg har ingen symptomer på graviditet, men normalt skulle jeg ha fått mens ca. 6 uker etter MA i følge legen, så jeg kan vel få lov å ha et aldri så lite håp. I morgen går turen i alle fall omkring apoteket og så blir det testing tirsdag morgen. Nå får jeg prøve å oppdatere meg litt på denne siden.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5907695-nungo-tilbake-fra-ferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei nungo. Velkommen tilbake fra ferie. Det høres litt rart ut at tanta ikke har kommet tilbake etter MAen. Det sies jo at man er ekstra fruktbar etter noe sånt så kanskje du rett og slett har blitt gravid igjen. Det hadde vært koselig. Du får holde oss oppdatert med status på testen du tar. Lykke til!

klem fra

Heia nugo.

Og velkommen tilbake fra ferie. Selv er jeg ikke så aktiv her inne for tiden, men stikker innom sånn av og til. Ang. mens etter ma, så er det normalt at det tar ca 6-8 uker før den er tilbake, flere inne på ufrivillig abort som skrev om at det hadde tatt over 8 uker. Hos meg tok det vel i overkant av 6 uker, og det er nok det vanligste. Så det er nok håp om at noe kan ha skjedd, men det kan og være at tanta er i anmarsj.

Husker at jeg var spent 1 gangen etter ma'n selv. Bådet håpet og ikke håpet at hun kom. På en måte ville jeg at slimhinnen skulle reparere seg, bli frisk og sterkt samt at alle evt skorper og rester skulle komme ut, på den andre siden var det jo ingen ting jeg ville mer enn at jeg skulle være gravid igjen. Så når tanta først kom, så var det liksom greit, da var jeg skikkelig klar for å prøve igjen.

Lykke til med testingen, men husk at hcg kan sitte i kroppen lenge etter en ma. Får du negativ test, vet du i alle fall at en positiv test senere er reell. Ved positiv test, så er den nok det, men da lurt å sjekke med legen samtidig - få sjekket hcg nivået ditt.

Lykke til da nungo, håper spiren sitter fort denne gangen :-)

Klem fra

Hei nungo =)

Så flott at du har hatt det så fint i ferien din da! =)

Deilig å bare kunne slappe av og nyte det uten å tenke på alt annet stress og mas, som en tenker nok på resten av året!

Jeg må jo innrømme at jeg har tenkt litt på hvordan det gikk med deg. Det var jo så spennende allerede da om du hadde klart det igjen!

Det er jo utrolig at du har klart å gå i 3 uker uten å teste da!!

Men du må love oss å komme innom her med resultatet når du nå endelig får tatt denne testen!!

Det hadde vært deilig om du hadde vært gravid igjen allerede, etter den trasige enden på det forrige svangerskapet..

Håper masse for deg nå! Og skal xxxx alt jeg har!!

Klemmer

Tusen takk for alle positive tilbakemeldinger - og takk for gode råd og overveielser Ninni35 - vet at du har vært gjennom det selv og du har gitt meg mange god råd underveis. Jeg testet før jeg reiste på ferie og da var testen negativ, så jeg vet i alle fall at det ikke er hcg i blodet etter MAen. Desuten fikk jeg en innvendig UL som viste at alle rester var ute - heldigvis.

Annonse

Heisan!

Velkommen tilbake! Jeg håper du (vi) får gode nyheter snart, på tirsdag morgen!

Det höres deilig ut med ferien din. Det vaer fint at du fikk nyte og kose deg efter den triste MA'n. Jeg synes du står nesten först i kön her nå!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...