Gå til innhold

Blir dyrt med tvillinger ja...

Tjatjo

Anbefalte innlegg

Nå har vi bestilt Tautoniavogn S4 med softbagger og dunposer. Bestilte også i samme slengen bilstoler izi sleep.....så nå er i allefall dette i boks. Fikk egentlig en fin avtale slik at vi kan avstå fra å hente om noe skulle gå galt. Da får vi også tilbake depositumet om vi skulle være så uheldige. Vet ikke om vi klarer vente helt til fødselen med å hente det....men vi får se. Tenkte vi kunne fikse senger og div etter uke 28 (er nå i uke 26). Blir dyrt når det er så mye dobbelt. Bare dette med klær som man må doble i pris hver gang man ser noe fint. Også jeg som blir helt syk av å se på barneklær. Tenkte jeg kunne ta imot litt brukt mot slutten når jeg ser hva jeg mangler eller har behov for. Det jo morro med litt nytt også =0)

Hvor tidlig har dere begynt å gjøre ting klart?

Fortsetter under...

Det blir dyrt ja....

Hadde jente tingene fra storesøster fra før jeg da, så det mest og supplere for vår del. Bortsett fra vogn da! Ellers er det jo noe eget med nye klær, eller så pent brukt at det ser nytt ut!! Og med eneggede jenter har jeg ikke klart og la vær og kle de likt...., skal prøve og slutte når de begynner i b.hagen ( om et år) da de er veldig like!

Vet de sliter i b.hagen nå med ettt par tv.jenter, de er bare sååååå like i ALT!

Begynnte så smått i uke 21 jeg....., men de stor tinga var vel klare da jeg var rundt uke 26.... har det jo litt i bakhodet at det kan bli tidligere enn termin! (her ble det 37, så jeg hadde noen rolige uker før fødsel, hi, hi)

Ønsker deg bare masse lykke til!!, det du kjønn??

Jeg tenker også litt på det at de kan komme tidligere. Foreløbig er det ingenting som tyder på det da. Jeg venter høyst sannsynlig en jente og en gutt.

Må være godt å være i mål....jeg gleder meg som bare det. Ukene går litt sakte nå... =0) Hvor store er jentene dine nå da? Har det gått bra siden du kom hjem?

Ja er godt og være i mål...., hadde litt mye plager den siste tida med natte søvn pga bekken løsning.....Derfor satte de igang i uke 37, ellers tror jeg de hadde blitt der til siste slutt for de viste ingen tegn på for tidlig her heller!! Var jo en fryd da de kom ut, sov jo bedre da enn når jeg gikk gravid.... Masse kos med to små!!

Jentene var ca 2500g hver da de kom, og er nå to tøffinger på 8kg+ (en stund siden siste veiing), ni mnd nå, super friske og raske!! Tror de har hatt snørr i nesa en gang jeg, og feber to ganger hver. (akkurat det tror jeg vi kan takke tennene for!!)

Syntes det er koselig og gå inn her og drømme meg tilbake, er jo annerledes og gå med to enn med en!!

Sjekk ut barnasbruktmarked.no hvis dere ikke vil bruke penger på å kjøpe alt nytt. Blir så dyrt gitt.....Der selges det alt mulig. Er kun i uke 19 så vi venter nok 8 uker til med å kjøpe inn noe..... mannen min vil helst vente til vi har kommet fra sykehuset, redd for at noe skal skje.....

Annonse

Dyrt det blir det ja :/

Vi har vært så heldig at vi arver OTH vogn, bilstoler,vugge, det meste vi trenger av klær.

Alt det er brukt på tvillinggutter som er 1år i disse dager, så alt utstyret er temmelig nytt, og veldig pent brukt :) :)

Det vi selv skal kjøpe er senger, stellebord,litt klær, tøybleier og annet småutstyr.

Det handler vi inn etterhvert (er i uke 22 +1), har kjøpt 2 bodyer så langt da :P

Stellebord og seng med "dør" får vi via HMS da min mann er rullestolbruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...