Gå til innhold

Hallo kjære nattinatt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så godt å se deg på nett. Du gjør jo en suuuuuuuuuuuuuuuuper jobb her inne, men nå for tiden er jo vi sjelden på nett samtidig...

Leste et annet innlegg av deg der du skrev at du er litt ned i kjelleren av og til...Hadde tenkt å skrive no til deg, men fant ikke innlegget igjen.

Ville bare si at jeg har det akkurat på samme måten.Og når jeg har sånne nedturer så får jeg alltid veeeeeeeeeeeeldig dårlig samvittighet fordi jeg tross alt er så heldig og har det så godt i forhold til alle andre rundt om kring i denne verden.

Jeg har mye det samme som du, med en småttis som kommer inn i sengen til meg hver natt og det blir få timers sammenhengene søvn.

Jeg tror helt ærlig talt at søvnmangel og det at man er sliten fører til at man lettere kan havne ned i "kjelleren" av og til. +at vi er følsomme personer -det ser jeg at du også er som tenker og grubler over mangt og mye og spesielt det som har med familien å gjøre!!

Jeg vil bare gi deg en stoooooooor klem og du kan gjerne kontakte meg på mail dersom du vil spørre mer omfattende om ting som blir for mye å skrive om her inne:-)

Ps. Har ikke fått mensen ennå. Gidd du å se om den kommer og evt. når...

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Og tusen takk for eit flott svar.Godt å sjå at ein ikkje er aleine om det ja.Og eg trur du har veldig mykje rett i det du skriver,både med at me er sensitive,tenk alle signaler me fanger opp rundt oss som ikkje andre gjer!!Og det med for lite søvn.Me er på ein måte aldri aleine,om du skjønner kva eg meiner.Samtidig som at det er slik vi vil ha det,med alle disse herlige rundt oss.Og me tenker og grubler over våre,ikkje minst.Ja du kan kontakte meg på mail og om du vil.Du har jo adressa mi.Ja no skal eg sende inn legeerklæring så eg får utsatt skulegangen eitt år,sidan eg ikkje veit helt korleis alt blir,så ser eg til neste haust.

Så skal eg sjå på deg vennen min.

Vart litt att og fram,men eg fekk liksom ikkje opp at mensen skulle komme eg,men heller det at sjangsen for at du er gravid er der.

Veit ikkje helt eg,men eg føler på at du i det siste har kjent deg litt meir sliten,og trøtt,ja meir som det pleier å være tidlig i eit svangerskap..Hm...Dette eg fekk opp no.Kan sjå på deg igjen eg om nokre dager.Masse klemmer til deg.Ja,når skulle du hatt mensen??

Skrevet

Hvis det er 28 dager skulle jeg få den i dag....Men jeg kan ha fra 28-35 dager, så det vet jeg aldri :-)

Blir spennende då hi,hi..........

Sikkert lurt med en utsettelse på den så du får orden på tingene. Forstår godt at du blir frustrert av gå sånn å vente på hvordan det blir. Men det kommer til å ordne seg kjære venninne:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...