Gå til innhold

Hvorfor mens smerter nå?


mille80

Anbefalte innlegg

Nå er jo jeg helt grønn på dette området her, så nå kommer allerede mitt første bekymrede spm.. Testet positivt med 2 cb digital i går, men hvorfor har jeg så sinnsyke mens smerter i dag da?

Hjelp.... Har begynt å tenke fælt jeg nå da, om jeg kanskje ikke er gravid.. om kanskje feltet der det skulle stått ikke/inte på testen var ødelagt slik at det bare sto gravid.... hmf... høres vel komisk ut, men man undrer jo fælt da.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det jeg også, men det er helt normalt:) Kommer nok til å være sånn en stund, er livmoren som strekker seg. Men skjønner deg godt, jeg går hele tiden og ser etter mensen når jeg er på do, men den kommer jo ikke, for vi er faktisk gravide:) Selv om vi ikke klarer å tro det ennå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssmerter er veeeeeeeeeeldig vanlig, så det går nok bra. Men det kan jo være beg. på en tidlig SA også. Blør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende å høre! Takk takk:) Liksom begynt å finne opp mye for meg selv her som skulle tilsi at jeg ikke er gravid, men ER jo faktisk det:) Hehe, må trekke litt på smilebåndet av meg selv: trodde en stund her at ikke/inte faktisk VAR ødelagt på testen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg alt om, men slapp av du. Her kommer disse stikkingene i ny og ne', men varer ikke så lenge da. Kvalmen kommer fremdeles i bølger (vært sånn i 2 uker nå), så håper bare det ikke blir værre. Våknet i natt av at jeg lå og brakk meg, det var ikke noe særlig.

 

Vi får støtte hverandre vi da;) Er i min 5 uke i dag, litt gøy å se det når jeg logget meg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kvalm enda jeg da, men magen er nok litt i ulage ja:) Du er en uke før meg du da, jeg er i uke 4 bare.. så fikk det positive svaret litt tidlig. Vet du, hadde jo absolutt ikke tenkt å teste i går jeg, men det var jo flere der inne (bl.annet du:)) som drev å testet så da tenkte jeg hvorfor ikke, har jo 3 stk:) så du var litt med på å få meg til å teste så tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Og det sa jeg som har testeskrekk DE LUXE! Jeg turte jo ikke å teste før jeg var 6 dager over ikm,og selv da så vurderte jeg sterkt å droppe det, men lure andre, DET gjør jeg;) Glad du lot deg overtale og ble med inn her jeg da! Moro når vi er fler som kommer over samtidig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...