Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen sist lørdag, altså 5 august. I dag har jeg hatt og har ganske vondt helt nede i magen og da jeg var på do i sted var det masse slim som kunne strekkes litt! Må vente litt før jeg kan ta en el-test for å sjekke, men er ikke det altfor tidlig i så fall? Tidligste jeg har hatt el på før er dag 12/13, tror jeg hadde om natten mellom de to, men ellers så kommer den som oftest på rundt dag 14-15. Hmmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være at kroppen bare forbereder seg på EL, men at selve EL ikke kommer før om noen dager...

Skrevet

Ja, jeg tror ikke det er i dag uansett siden el-slimet kommer et par dager før, men det vil jo likevel være utrolig tidlig da, er jo bare på dag 8 nå, men du har vel rett, det kan jo gå til dag 11-12 likevel og det er vel litt mer normalt. Sorry, ble bare litt satt ut her, hadde nøye planlagt el i slutten av neste uke jeg nå, skal jo vekk i 3 dager nå også... Uff, håper det bare er falsk alarm!

Skrevet

Teoretisk kan du ha el nå, mange faktorer sosm kan spille inn. Hadde tatt en test var jeg deg. Eller tempe.

:)

Skrevet

Skal ta en test, men var nettopp på do, så jeg må spare litt først ;-)

Tempe går ikke, vi sover så urolig om natten pga at eldstemann er endel våken og da blir bare tempen helt merkelig.

Skrevet

Da fikk jeg tatt meg en test og den var heldigvis helt negativ, ikke antydning til en ekstra strek en gang. Lettet nå, kjipt å ha el akkurat når man er vekkreist... Satser på at den kommer når forventet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...