Gå til innhold

ENDELIG kan jeg melde meg inn her!!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Min vakre, lille prinsesse, Kaja Linea, kom til verden 3. august, 12 dager på overtid. Alt har gått overraskende greit; ingen store plager i svangerskapet, forholdsvis enkel fødsel, foreløpig veldig grei form etter fødselen. Men merker at dagene går i ett. Pc'en, som var min store trøst de siste ukene før fødselen, har fått stå i fred. Først nå følte jeg at jeg hadde tid til å sette meg litt ned her igjen! ;-)

Snuppa og pappaen ligger og sover og selv om jeg egentlig ikke har sovet noe særlig selv så har jeg allerede vært oppe og satt på klesvask, ryddet ut av oppvaskmaskinen og ryddet litt i stua... føler virkelig at jeg er en småbarnsmor nå, ja!

Gleder meg til a dra nytte av dere her inne som er litt mer drevne i faget!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5907379-endelig-kan-jeg-melde-meg-inn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå så deilig at du er i "mål"

Du kan bare glede deg, det er bare det mest fantastiske av alt..

Det å bli mamma.

Er selv blitt en skikkelig husmor/ hønemor, noe jeg aldri hadde trodd, men jeg trives veldig godt med det, kjeder meg aldri.

Gratulerer, gratulerer :)

Mamman til Mille snart 7 mnd.

Gratulerer så mykje med vesle Kaja Linea, nydelige navn dåke har valgt!

Ja, sant det var godt å ha BiM dei siste vekene? Eg tippar at dei 12 dagane er dei lengste dagane du har hatt i ditt liv... Eg gjekk 15 dagar over og det var heilt grusomt! Skal helse og sei at BiM vart flittig brukt dei dagane ja...

Får vel øsnke deg velkommen hit, dette er ein fantastisk plass der det alltid er hjelp/tips/råd/tankar å få når ein lurar på noko. Og det gjer ein *ofte* når ein har ein nyfødd i huset ja.

:o)

Annonse

hihihi...

så du har husket på å føde likevel da?;-)

fikk selv en liten guttebass 5. august.

kom ti dager før termin han da.

men vet hvordan det er å gå over for med førstemann gikk jeg 14 dager over:-)))

hurra for oss:-)

og sant som du sier bim var en stooooor trøst de siste ukene og ikke mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...