Gjest Skrevet 13. august 2006 #1 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg spiser både sunt og riktig, trener 3-5 dager i uka, og er generelt aktiv. Men har ca 8-10 kg som sitter litt ekstra godt. Kjenner flere som har prøvd herbalife med meget godt resultat på kort tid. Er derfor litt fristet til å prøve, men redd for å ødelegge forbrenninga. Viktig å si at jeg er veldig slank til vanlig, og har vært det i hele mitt liv. Ble helt som før etter at jeg fikk nr 1, og blir nok det med tid og stunder nå også. Men er ikke så tålmodig:-) Hvis jeg prøver en slik kur, er det viktig å si at jeg kommer ikke til å kutte noen måltider eller vitaminer, kun i tillegg. Men det jeg lurer på er: Risikerer jeg å ødelegge forbrenninga? Kan jeg slutte når jeg når ønsket vekt uten å gå opp igjen, forutsatt riktig kosthold? Er det noen andre positive/negative sider ved dette? Ps. Er snakk om en til to kurer, 3-7 uker på forhånd takk for svar:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5907282-noen-som-har-erfaring-med-herbalife-eller-annen-hurtig-slankekur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
libro2 Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Vist du klarer å drikke de da.. jeg skulle gå på den å fikk tilsendt smaksprøver. De var kvalmende, var kun jordbær jeg klarte å drikke opphele av. å i tillegg er de jo rå dyr.. Du er nødt å kutte ut måltid å drikke disse istede, hvis du skal gå ned ellers risikerer du å øke vekten. De bruker disse oxo til å øke vekt med.. Tror egentlig ikke noen form for pulverslanking er noe bra. man går stortsett opp etterpå, for forbrenningen går ned av slike kurer.. Men du hadde ikke tenkt å gå så lenge, så da er det kansje verdt ett forsøk.. lykke til i hvertfall, uansett hva du gjør for å gå ned de siste kg`ene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5907282-noen-som-har-erfaring-med-herbalife-eller-annen-hurtig-slankekur/#findComment-5910259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå